26.12.2013

KEÇE YILBAŞI SÜSLERİ


SELAM ,
Bir yıl daha bitiyor.İyisiyle kötüsüyle  yılın belki de 
en keyifli günleri bu günler.
Eskiyen yılı geride bırakıp yenisi için yepyeni bir umut kaplar içimi.
Oğlumla birlikte evdeki yılbaşı ağacını süslemek te bu heyecanlardan biri.



Bu gördüğünüz keseleri geçen yıl yapmıştım.
İçine altın konulan küçük keselere keçeden hazırladığım süsleri,
minik pulları ve kurdeleleri yapıştırdım.
Üzerini simli yapıştırıcı ile süsledim.
Adını da dilek kesesi koydum.
Hepimiz yeni yıl için dileklerimizi yazdığımız kağıtları bu keselere koyacağız.
Sonra da ağacımızda yerini alacak.


Bunlar da keçeden  içine pamuk doldurarak dikip hazırladığım süslerim.
Keçe zaten her türlü değerlendirebileceğiniz bir kumaş.
Çok eğlenceli ve güzel işler ortaya çıkıyor.

Şimdiden hepinize mutlu yıllar...

SEVGİYLE VE UMUTLA KALIN.

7 yorum :

  1. Cok guzel olmuslar. Bayildim gercekten. Keceden yapilan el isleri cok dikkatimi cekiyor son zamanlarda. Emegine saglik. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şekerler, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. aaa ne güzel.
    :)

    bi arkadaşımız var biliyon mu, ecer özmen, tüm hayatı keçe. git bi bak bloguna.
    :)

    sen unuttun beni zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa unutur muyum hiç? Yılın sonunda tam kalbimden vurdun:)Bu arada hemen bakacağım Ecer'in sayfasına..

      Sil
  4. Ellerine sağlık çok şirin olmuşlar

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel :)
    http://tugbates.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. keçe ve benzeri ürünleri lazer kesimle çok uygun fiyata kesiyorum düşünürseniz görüşmemizde fayda var diye düşünüyorum kayra_1976@hotmail.com 0542 479 86 46 tşkler

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...