31.01.2014

GIDA GÜVENLİĞİ SEMİNERİMİZİN DERGİ HABERİ


SELAM,
Geçtiğimiz Kasım Ayı'nda Ankara Veteriner Hekimler Derneği'nin
sınırsız katkılarıyla bir seminer düzenlemiştim.
Ayrıca çok sayıda sponsor da bizi bu günde yalnız bırakmadılar.
O güne dair ayrıntılar GIDA GÜVENLİĞİ SEMİNERİ yazımda.
İşte o güne dair hoş bir hatıra olarak kalacak bu dergiyi de
sizlerle paylaşmak istedim.
Derneğin dergisinin bu yılki ilk sayısını bizlere ayırmışlar.
Gördüğümde çok mutlu oldum.
Tekrar emek veren herkese teşekkürler...
Bu arada o gün gelemeyen, geldik ama seminere doyamayadık diyenler için
güzel bir haberim var.
Önümüzdeki aylarda seminerimizin ikincisini yapmayı düşünüyoruz.
İlkinin konusu süt ve süt ürünleri idi.
İkincisi için neler olsun istersiniz?Gıda ile ilgili olabilecek
fikirlerinizi öğrenmek isterim.Böylece çoğunluğun isteğine göre
bir konu seçebiliriz.
Şimdilik bu kadar olsun.

SEVGİYLE VE SAĞLIKLA KALIN.

4 yorum :

  1. Merhaba Deryacım,
    Öncelikle bir önceki başarılı seminer için seni tekrardan tebrik ederim...
    Ben kendi adıma yakındığım konuları söyleyeyim belki bir fikir olur.
    Özellikle büyük baş hayvanların vücutlarını bir takım bölgelere ayırıp isimlendiriyorlar :) Ben çok yabancıyım bu konuya... Hayvanın hangi bölgesini hangi yemeklerde kullanmak, hangi pişirme tekniklerini uygulamak gerekir. Bence bu konu üzerinde durulabilir :) Ya da balıklar :) Mevsimine ve bölgesine göre balıklar hakkında bilgilendirilebiliriz belki:) Of bilmediğim ne çok şey varmış :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Edacım çok teşekkürler..Not ettim bunu :)

    YanıtlaSil
  3. Siteniz güzel olmuş, ellerinize sağlık.. Kaliteli yayınlarınızın devamını dileriz...

    YanıtlaSil
  4. tatlım eline sağlık harika

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...