10.03.2014

ANGOLA'DA BİR LEZZET DURAĞI


SELAM...
Geçen ay eşim Afrika'nın neredeyse tüm kıyı ülkelerini kapsayan bir seyahate çıktı.
Büyük bir kıskançlıkla uğurladım desem yalan olmaz.
Bambaşka bir coğrafyada dolaşmak şüphesiz Avrupa turundan daha farklı deneyimler katar insana.
Yine de bir blogger eşi olarak her türlü ayrıntıyı görüntüleme ve not alma işini ihmal etmedi koca.
Bana da bunları derleyip toplayıp sizlere ulaştırmak kaldı.
Eşimin kaleminden Angola...
" Angola; Afrika'nın güney batısında yer alan bir ülke.
Biz bu seyahat öncesi çok araştırma yaptık.Ama Afrika ülkeleri ile 
çok ayrıntılı yazılar bulamadık.
Gerekli aşılar yapılarak gidildi Angola'ya.
Genel izlenim fakir,yetersiz imkanları olan bir ülke.
Turist olarak gittiğinizde kaldığınız otelde bile hijyenik yemekler bulabilmeniz çok zor.
Ayrıca fiyatlar da oldukça pahalı.
Yolu Angola'ya düşecekler için önerebileceğim bir lokanta burası.
GELADARIA TAKE AWAY RESTAURANT
En azından lezzetli ve temiz yemekler yiyebilirsiniz.
1000 Angola Kwanza'sının 7,37 € olduğundan hesapla fiyat karşılaştırması da yapabilirsiniz.
Burada humus ve karışık kebap yedim.
Özellikle humusun sunumu farklı olduğundan sizlerle bunu paylaşmak istedim.
Daha önce belirttiğim gibi menüdeki yemek fiyatlarını tek tek fotoğrafladım.
Angola'da Portekizce ağırlıklı kullanılan dil olduğundan menüde yer alan 
yazılar da Portekizce.
Turşu ve zeytin yemeğin yanında sunulan lezzetlerden.
Yolunuz düşer mi bilemiyorum ama düşerse büyük bir yoksullukla karşılaşacağınız kesin.
Yine de farklı rotalar izlemek istiyorsanız Afrika yazı dizisi SihirliOklava'da 
yeni ülkelerle devam edecek. "

Bugünün gezi notu bu kadar.
Ama inanın öyle güzel fotoğraflar,öyle güzel ayrıntılar var ki....
 Çok yakında...

SEVGİYLE VE GEZGİN KALIN...










1 yorum :

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...