30.05.2014

EVA SÜNGER İLE BAYAN AŞÇI


SELAMLAR,
Okulların kapanmasına az kalmışken Ata'nın odasında 
temizlik harekatına başladım.
Yaşının altında kalan kitaplar ayrıldı , ıvır zıvır şeyler atıldı.
Kıyafetler gözden geçirildi.
İşte o ara bu eva süngerlere gözüm takıldı.
Resim dersi için alınıp kalanı dolapta kaderine terkedilmiş 
rengarenk süngerler...


Şöyle internete göz gezdirince gördüm ki eva süngerlerle 
bir sürü şey yapılabiliyormuş.
Bu modeli buradan görüp uyguladım.
Orjinal halini de görebilirsiniz.


Kalıbı yazıcıdan çıkarıp parçaları kestim.
Arkalarına bant yapıştırıp süngerlere tutturdum.
Sonra da tek tek kesip birbirine yapıştırdım.
Mutfak kapısı için süs olarak mı kullansam yoksa
buzdolabı süsü mü olsa karar veremedim.
Öyle ya da böyle  şirin bir şey oldu.
Biraz oyalanmak,biraz kafa dağıtmak için eğlenceli bir uğraş.

SEVGİYLE VE YENİLİKLERLE KALIN.


3 yorum :

  1. eline sağlık deryacığım çok guzel olmuşş

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuş:)
    Bu arada takipteyim bana da uğrarsanız çok sevinirim.
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çocukla beraber yapmayı düşünüyorum. Bu tür el işi faaliyetlerine bayılıyor.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...