26.05.2014

İLK KEZ BU EVDE AĞLADIM ...


SELAM,
35 olduğumda yazmışım aşağıdaki yazıyı.
Şimdi 40 olmanın şaşkınlığı ile üzerine 5 yıl ekleyerek yeniden 
yayınlamak istedim.
****

Merhabalar.....
40yıl önce bugün anneannem ve dedemin,önünde kocaman bir
  dut ağacı olan evlerinde doğmuşum...  


Çok zor ve uzun bir doğum olmuş.
Bir sürü kadın içerde sorunsuz bir doğum için uğraşmış durmuş. 
O sıralarda abim 7 yaşında imiş. 
O da bakkalın üzerindeki balkonda, 
perdeleri kapalı pencereden kardeşini görebilmek için zıplayıp durmuş. 

Öyle böyle dünyaya gelmişim işte.
Hatta o günün üzerine tam 40 kat çıkmışım.
Nasıl yaşadığıma gelince;
  • Acılar içinde geçmedi çocukluğum.Ama herşey güllük gülistanlık ta değildi.
  • Adım hep başarılılar listesinde geçerdi ,yine de hayatta tökezlediğim çok zaman oldu.
  • Bir dönem çok korkusuz yaşadım.Hızdan,maceradan,hastalıktan,ölümden korkmadan.Şu an en ödlek dönemlerimi yaşıyorum .
  • Bazen çok hırslı oldum,bazen de bir o kadar boşverdim.
  • Herşey toz pembe gibiyken  birden ortalığın toz duman olduğunu gördüm.

Kısacası insanım,insan gibi yaşadım.

Yaşamımda, bu uzun yolda karşıma çıkan bu duyguların kimisiyle omuz omuza çarpıştık,kimisiyle birbirimize dokunmadan geçtik.
Kimisiyle hiç karşılaşmadık ,
kimisi de eteğime takıldı nereye gitsem peşimde....  

Duygularım ve ben mutluyum.

Eeee bu durumda İYİ Kİ DOĞMUŞUM :))  "

14 yorum :

  1. İyi ki doğdun Deryacığım, nice güzel yaşların olsun:) Sağlıkla, mutlulukla ve en önemlisi sevdiklerinle birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Hepimiz için çok güzel olsun...

      Sil
  2. mutluluk huzur dolu nice güzel yıllara tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu yıllara..Sevdiklerinle, sağlıkla.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhancım zaman hızla geçiyor :) Sağol güzel dileklerine ...

      Sil
  4. İyiki doğmuşsunuz :) Nice sağlıklı yaşlarınız olsun inşallah.. Mutlu ve huzurlu,, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. İyi ki doğmuşsunuz tabi :) Bize verilen bu hayatı mümkün olduğu kadar sevgi ile sevdiklerinizle geçirmenizi dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Nice nice güzel yaşların, yılların olsun. İyi ki doğmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.Hep böyle bloglarımızda yaş-lanalım :)

      Sil
  7. Mutlu yıllara, maşallah yaşını hiç göstermiyorsun, Bu iltifat değil gerçek gördüğümdür buna inan. Hep sevdiklerinle sağlık ve huzurlu nice senelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel sözler..Şımardım.Çok teşekkürler :)

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...