22.05.2014

KİŞİYE ÖZEL DEFTER


SELAM,
Oldum olası kırtasiye malzemelerini ve ajandaları sevmişimdir.
Teknoloji dijital not defterleri sunsa da  elimin altında her zaman 
küçük bir ajanda bulunur.
gelen hediyelerden biri de üzerinde adım yazılı bu ajandaydı.
Herkes kendini özel hissetmeyi sever.
O yüzden ben de bu ajandayı çok sevdim.


Başka neler var diye merak edip NİDENO ' nun web sitesini gezdim.


Gezmekle kalmadım , bloğuma özel bir defter tasarımı bile yaptım.
Üç ayrı boy defter seçebilme şansınız var.
Fiyatlara gelince ; 
kırtasiyeden alacağınız bu kalitedeki bir ajandadan daha pahalı değil.
Bu arada  arkadaşlarım için oluşturabileceğim
çok fazla hediye alternatifi aklıma geldi.
Kısaca ben ajandayı çok beğendim.
Teşekkürler Nideno ....

SEVGİYLE VE SÜRPRİZLERLE KALIN.






1 yorum :

  1. Sanki sözleşmişiz gibi :)
    Ben de bugün Nideno hakkında yayın yaptım :))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...