7.05.2014

KOCATEPE KAHVE EVİ Ankaralı Bloggerlar'ı Ağırladı


SELAM,
Havalar ısınmaya başladı.
Geçen hafta cumartesi günü Konur 2 sok. 'taki KOCATEPE KAHVE EVİ'nin davetlisiydik.


Hava çok güzeldi.
Biz de güzel bir sohbet eşliğinde nefis ikramların tadına baktık.


Kahve Evi olarak tanımladığımız yerde yemeklerin bu kadar başarılı olması hoşuma gitti.


Tadına baktık desem de tıka basa yediğimi sonradan farkettim.
Çünkü gerçekten lezzetliydi.


Mantı daha dumanı üzerindeyken tükenen lezzetlerdendi.


Benim favorim ise kesinlikle bazlama arasındaki soslu tavuktu.
Niye tam adını sormamışım diye epey kızdım kendime ama
bir daha ki gidişimde öğrenirim nasılsa.


Bu arada şefimiz sürekli olarak lezzetler hakkında bize bilgiler verdi.
Milföye sarılı keçi peynirli börek te benim beğendiğim tatlardan oldu.
Zaten lokmalık bir börek olduğundan ön yargılarınızdan kurtulup en azından denemenizi öneririm.


Kocatepe Kahve Evi 'nin kapanış ikramı olan kahve
7 aromalı Saraylı Türk Kahvesi idi.
Kahveyi kendi tasarımları olan gümüş kaplama kahve setinde sundular.



Saraylı kahveye gelince ; 
içindeki aromalardan hiç biri diğerinin önüne geçmemiş.
Çok yumuşak bir içimi var.
Ben Türk Kahvesi 'nin tiryakisi değilimdir.
Sadece eşlik etmek için içerim.
Bu kahvenin tadını çok beğendim.
Türk Kahvesi gibi pişirilerek yapılıyormuş.
Dikkat edilecek bir iki ufak püf noktası var.
Fotoğrafta paketli ve açık halini görüyorsunuz.
Gittiğinizde deneyip beğenirseniz  kahveyi paket olarak satın alıp evde de yapabilirsiniz.
Kahve ile ilgili benim önerim Türk kahvesinden daha tatlı olduğundan
içtiğinizden daha az şekerli isteyin.
Bu güzel buluşmayı ayarladıkları için Kocatepe Kahve Evi'ne teşekkür ediyorum.
Hediye ettikleri kahve ve fincanı 
kahve kokusuna mest olan arkadaşıma hediye ettiğimden
burada paylaşamadım.
Onun için de ayrıca teşekkürler...

SEVGİYLE VE HATIRLI KALIN....

4 yorum :

  1. Merhaba, çok güzel bir etkinlik olmuş gerçekten de . Bütün yemekler birbirinden harika görünüyor.O gün misafirim olduğundan katılamadım aranıza :(( Umarım bir sonraki buluşmada tanışırız. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanışmayı çok isterim.En kısa zamanda görüşmek üzere :)

      Sil
  2. Ahh ne hoş bir davet ve etkinlik olmuş öyle..Yalnız gerçekten de kahve evi diye bilinen bir mekanda bu kadar çeşitli yemekleri görmek şaşırtıcı..Tatlı ve kahve diye düşünürdüm hep ..Aklımızda bundan sonra :) Derya'cım bu arada bir mail gönderdim, bekliyorum ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Keyifli ve lezzetli bir gündü:) Paylaşım için sağol Deryacığım.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...