13.05.2014

MASTİHA SHOP'TAN SAKIZ KOKULU HEDİYELER


SELAM,
 #SihirlimaviyleAnnelerGünü etkinliğinde hediyeleriyle yanımızda olan firmalardan biri de
Sakız Adası'ndan gelen ürünleri sitelerinde inceleyebilirsiniz.
Çok fazla alternatif var.
*

Benim damla sakızına özellikle de sakız reçeline olan merakımı 
SAKIZ REÇELİ  postumda yazmıştım.
O nedenle damla sakızlı bu ürünleri görünce çok memnun oldum.
Hediyelerin içinde iki dolu paket damla sakızı var.
Damla sakızını özellikle tavukgöğsü muhallebisinde kullanıyorum.
 Böylece uzun bir süre yetecek stoğumuz oldu :)
Damla sakızlı aromalı sakızlar ise fotoğraflar çekilir çekilmez 
Ata ve arkadaşları tarafından paylaşıldı.
Artık tadıyla ilgili yorumları onlardan alacağım.
*

Ballı ,damla sakızı aromalı susamlı bar ise 
yazarken bile insanın ağzını sulandıran bir lezzet.
Damla sakızlı domates sosunu makarnada kullanıp onun için ayrı bir post hazırlayacağım.
Açıkçası nasıl olduğunu çok merak ediyorum.
Gelelim limon marmelatına...
Benim gibi limonun kokusunu,limonlu her lezzeti seven biri için 
bu da çok isabetli bir hediye olmuş.
Yoğun ve keskin bir tadı var.
Keklere ve özellikle marmelatlı kurabiyeye çok yakışacak.
Anlayacağınız o da yapılacaklar listesinde yerini aldı.
*
Bu güzel hediyeler için teşekkür etmek istiyorum.
En azından sakız reçeli dışındaki tatları da deneme şansı bulmuş oldum.
Damla sakızının bu kadar çok ürünle birleşebildiğini tahmin bile edemezdim.
Bugünlük bu kadar olsun...

SEVGİYLE VE SÜRPRİZLERLE KALIN...





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...