12.05.2014

#SihirlimaviyleAnnelerGünü Etkinliği


SELAM,
Geçtiğimiz Cumartesi günü yine keyifli bir blogger buluşmasındaydım.
İki ay kadar önce Sevgili İlknur ; namı diğer Sihirli Mavi 'den bir mail aldım.
Aslında tamamen sürpriz bir davetti.
Çünkü katılımcıları bilmiyordum.
Etkinliğe gelince , mekan Tandoğan'daki Fabrica'fe idi.
Güzel ve rahat bir ortamı vardı.
*

İlknur etkinliğin her aşaması için özenle hazırlanmış.
Hediyelerin kişilere uygun hazırlanması, mekanın ve masanın süslenmesi,
sürpriz çekilişler,eğlenceli  minik soru kağıtları,
3G teknolojisi ile çekilişte yapılan canlı bağlantı gibi
güzel detaylar vardı.
*

Katılımcıların çoğunluğu kozmetik bloggerları idi.
Böylece Ankaralı diğer bloggerlarla da tanışma fırsatım oldu.
*

Etkinliğin çok fazla sponsoru vardı.Firmalar da İlknur'un bu organizasyon için ne kadar hevesle çalıştığını biliyor olmalı ki çeşit çeşit ürün göndermişler.
*

İlknur da hepsini tek tek paketlemiş, bir çoğu için kumaş torbalar hazırlamış.
Hediyelerin içinde el emeğiyle hazırlanmış olanlar da vardı.
*

Bu postta şimdilik sponsorların isimlerini paylaşacağım sizinle.
Daha sonraki postlarda hepsinden ayrı ayrı sözedeceğim.
Hangisinden başlayacağıma karar vermem gerekiyor :)
Günün özeti ; her şey çok güzeldi.
Başta Sihirli Mavi olmak üzere etkinlik sponsorları ;
Ali Baba Doğal Taş , Amadea Kozmetik, Apolena Home&Living,
Atölye Pudra ,Baby Corner,
Babyland, Barielle , Başak Organik,
ABCBioderma, Butik Nar,
Cadence Art&Hobby Paints, Clemy,
Cosmed, D&B Dizayn, Dentinox,
Dermorenda , Diva Pırlanta, Durance, Essence, Ev İşi Organik, Fem Türkiye,
Friendly Organik, Haci Acuka, Hobby Kozmetik, 
İpeğin Sabun Dünyası, Jane Irdalie, Keçici Peynir, Kokucuk,
Kozmospot, Kundo ,Lady Cook Cafe ,
Mastiha Shop, Mustela ,Nar Gourmet,
Ne İyi Fikir, Nideno, Priori Türkiye,
Purnem, Raen, Rapunzel Hair, Reçete,
Senem Boutique,Sevo's Magic, Söke Un,
St. Herb, Şipşak Pratik,
Tozlu Giyim ,Ulric de Varens,Üneller Unlu Mamülleri,
Unilever, Yörsan 'a
teşekkürlerimle....

SEVGİYLE KALIN....









7 yorum :

  1. Ellerine sağlık Deryacım, seninle tanıştığım için çok mutluyum. Umuyorum başka zamanlarda da görüşmek üzere...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sana emeğin için çok teşekkür ediyorym :)

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlikti gerçekten... Emeği geçen herkesin eline sağlık.. Ayrıca seni tanıdığıma da çok memnun oldum Derya'cım. Başka etkinliklerde görüşmek üzere, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Biz zaten birbirimizi tanıyorduk ama yüzyüze bu etkinlikte biraraya geldik :) Tanıştığımıza çok memnun oldum. SihirliMavi ye nezninde tekrar teşekkür ederim .Görüşmek dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Canancım nihayet yüzyüze de görüşmüş olduk.Sevgiler.

      Sil
  4. Demetcim ben de çok memnun oldum tanıştığımıza :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel gerçekten

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...