24.06.2014

Momondo Blog Ödülleri "Güneşi İçlerinde Doğanlara"


SELAM ,
Momondo Seyahat Blogları Yarışması'na başvuran 100'e yakın
blog içerisinden seçilen 48 blog arasındaydım.
Yapılan halk oylamasında sizlerin de desteğiyle
ilk 10 finalistten biri de ben oldum.

http://www.momondo.com.tr/content/seyahat_blog_odulleri/

Şimdi ilk 3 'ü seçecek jüri oylamasını heyecanla bekliyorum.
Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da ilk 10'a
kalmak bile mutluluk verici.

Seyahat severim , bu doğru.
Parasının yettiği kadarına uygun gezi rotaları çizen,
ajandasını gezi tavsiyeleriyle doldurup yola çıkan,
döndüğünde de 
tek tek bloğuna not düşen bir seyahatsever.

Gezgin demiyorum bak :)



Benim rahmetli dedem Fransa'dan Şükran Teyze'lerin
hediye getirdiği Adidas eşofmanı ile ayakkabılarını giyer, gezerdi.
30 yıl öncesini anlatıyorum.
Boynunda asılı dürbünü, elinde fotoğraf makinesi
dere tepe dolaşırdı.
Yaz tatillerinde kalenin çetin yollarına birlikte çıkardık.
Evdeki karanlık odasında çektiği fotoğrafları tab ederdi.
Bir de yemek yerken evde olurdu.
Onun dışında hep yollardaydı.
Gittiği şehirlerde de durum değişmezdi.
Eşofmanla dolaşmanın ayıp sayıldığı,
elindeki dürbüne farklı anlamların yüklendiği
o küçük şehirde dedem,
bence o devrin en gezginiydi.
Bir de koca bir dünya haritasında bana 
ülkeleri anlatırdı.
Şimdi o yerlerde dolaştıkça 
O'nu gülümseyerek hatırlıyorum.

Demem o ki;
gidip gördüğün yerler ruhuna iyi geliyorsa,
taa gözlerinin içine doldurabiliyorsan tüm şehri,
o farklı coğrafyadaki güneş senin içinde de
doğuyorsa doğru yoldasın.

Gezdiğin yer senin dünyandır...

SEVGİYLE VE GEZGİN KALIN....






6 yorum :

  1. Ne güzel ifade etmissin Derya "günes icinde doguyorsa dogru yoldasin" diye:) Aynen öyle, gezgin olmak ya da olmamak gibi tanimlara takilmayi dogru bulmuyorum ben de. Gezmek özgürlüktür, insana iyi geldigi sürece her sey mübahtir;) Herkes gezmeli ve paylasmali...
    Ayrica tebrikler ve ikinci turda da basarilar dilerim:)
    Yolun acik olsun,
    Serap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Serap yorumun ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. inşallah 1. olursun
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  3. Diğer finalistler kim? Nezaketen onları da yazsaydınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Adsız, adınızı yazmadığınız için bu şekilde yazıyorum.Yazımın içine eklediğim linke tıklarsanız diğer finalistleri de görebilirsiniz.Hem arkadaşların sayfalarını da inceleyebilirsiniz.

      Sil
  4. Güzel siteniz ve harika paylaşımlarınız için çooook teşekkürler…

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...