20.08.2014

Ucuza Bilet Ararken

SELAM ,

Bu yaz doya doya deniz tatili yapalım diye yurt dışı planı yapmadık. Ama aklımızın bir köşesinde de kaldı.

Geçen akşam koca eve heyecanla geldi. 
Bir arkadaşı eşiyle Paris seyahatine çıkmış. Tam da yaz indirimine denk gelince epeyce alışveriş yapmışlar." 

Seneye biz de gidelim istersen " dedi.

 "Seneye kadar nasıl sabredeyim, bu aralar gitsek ya..." dedim. 

"Ucuza bilet bul, gidelim " dedi.
 Ne de olsa yurt dışı seyahatinin en zor kısmıdır ucuz uçak bileti bulmak.
 Biletinizi ne kadar uygun fiyata alırsanız gittiğiniz yerde o kadar fazla gezersiniz.
 Bilet bulma işini bana devredince işe koyuldum hemen.

Seyahati kolaylaştıran siteler keşfettiğimde paylaşıyorum biliyorsunuz. 
İşte koca ucuza bilet bul deyince ben de google'a aynısını yazdım. 
Karşıma ucuzabilet.com çıktı.
 Farklı havayolu firmalarını tarayarak en uygun bilet seçeneklerini listeliyor. 
Diğer uçak arama motorlarından farklı olarak fırsat uçuşları sunuyor. 


İnceleyince hiç aklınızda olmayan yerlere gitme ihtimaliniz var bence. Yapmadığımız şey değil, bakınız geçen seneki gezi notları :)

 Ama en çok sevdiğin ne oldu derseniz kredi kartına taksit seçeneği derim. 
Siz de yurt içi ya da dışı seyahat planları yapıyorsanız bir göz atabilirsiniz. Bizler en ucuzunu aradıkça firmalar da en uygun fiyatı sunmak için yarışacaklardır. 

Bu arada Paris konuşmasının üzerine araştırma yaptım. 
Alışveriş için yaz indirimini kaçırmışız ama Ocak'ta hem kış indirimi 
hem de indirimli Paris uçak bileti varmış. 
Gerçekten anlatıldığı gibi çok iyi fiyatlara  alışveriş şansı oluyor mu? 
Aranızda gidenler varsa bu konuda tavsiye almak isterim.

Yazıyla ilgili son not;
 Bu yıl bütçede yurt dışı seyahati için pay ayırmayan koca bu işi seneye devretti ya konu kapandı sandı. Şimdi yazıyı okuyacak, bulduğum fırsatları inceleyecek. 
O da benim gibi dayanamayacak biliyorum.
 Hem Ocak'ta gidersek seneye gitmiş olacağız :) 
Bir gezginin bitmek tükenmek bilmeyen gezme çabalarını okudunuz. 

SEVGİYLE VE GEZGİN KALIN."

6 yorum :

  1. canım böyle bir siteyi paylaştığın için teşekkürler Parise gitmedim fakat bir arkdaşım gitmişti gerçekten çok uygun fiyatla marka ürünler satın alıp gelmişti :) tabi gidip görmeden anlaşılmaz sanıyorum.. bu arada blogumda çekiliş var katılırsan sevinirim :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Paris indirim dönemi dışında çok pahalı bir şehir. Ancak indirim dönemlerinde gerçekten çok uygun rakamlara güzel ve markalı ürünler alabiliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Ben de bugüne kadar o pahalılık yüzünden tereddüt ettim açıkçası.Ama alışveriş imkanı da cezbedici gerçekten.

      Sil
  3. Merhaba Kim istemezki ucuz uçak bileti bulmak biraz google amca ile arama yaparsanız eminiz sizde daha ucuz uçak bileti bulabileceksiniz mesela www.skyscanner.com.tr yada www.smartucak.com kullanabilrisiniz yada google ile ilk sayfadaki sitelerden karşılaştırma yapabilrisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skyscanner 'ı ben de kullanıyorum.Zaten yazılarımda belirtiyorum.Ara ara da yeni keşfettiğim siteleri yazıyorum.Smartuçak 'ı duymamıştım.Teşekkürler..

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...