14.11.2014

Elmalı Kereviz Salatası

kereviz salatası

SELAM,
Kereviz tadına çok ta alışamayanlar için bir adet elmayla 
daha farklı bir lezzet yaratabilirsiniz.

Bir kase sarmısaklı yoğurdunuzu hazırlayın.
Özellikle süzme yoğurt olursa daha lezzetli olur.
Yoksa da çok sulu olmayan bir yoğurt tercih edin.

Kerevizi soyup dışını limon ile ovun.
Yoğurdun içine hızlıca rendeleyip karıştırın.
Bir adet golden elmayı da aynı şekilde yoğurdun içine rendeleyin.


İçine bir kaç yemek kaşığı dövülmüş ceviz ve biraz tuz ekleyin.
Salatanız hazır.

Dilerseniz  mayonez de ekleyebilirsiniz.
Ben mayonez olmadan daha çok seviyorum.
Genelde de öğle öğününde yemek yerine yemeyi seviyorum.

Evlenmeden önce sofrada sevmediğim bir şey olduğunda
" ben bunu yemem " deme gibi bir lüksüm vardı.
Şimdiyse aynı şeyi bana söyleyen oğluma 
ne yapsam da bunu yedirsem diye düşünmekten
bir hal oldum :)
Annelik zormuş,anladım....

SEVGİYLE KALIN.




3 yorum :

  1. annelik zor,katılıyorum :) Neredeyse İdilin azını açıp vitaminli gördüklerimi bascam yahu!!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir salata.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Ben de bugün yaptım. Kızımla afiyetle yedik. Aslında, kerevizi pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Ama konu salatası olunca bayılıyorum. İster elmalı ister sade isterse de havuçla yapayım. Hepsine bayılıyorum. Bir de ceviz ekleyin. Dünyanın en güzel salatalarından birisi olup çıkıyor. Mayonezi eklemeyi ben de sevmiyorum.Sarımsaklı yoğurt o kadar lezzetli ki mayoneze hiç gerek yok.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...