4.01.2015

Keçeden Kasnak Pano

hoop art

SELAM ,

Uzunca bir süredir bloğu güncelememiştim.
O nedenle  2015 'in ilk postu
 rengarenk olsun istedim.

Malum kış uzun.Dışarda gezip tozmalar azalınca 
eski hobim keçeye dönüş yaptım.

İzmir 'deki kuzen de instagramda yaptığı kasnak panoları peş peşe 
yayınlayınca bana da bir gayret geldi.

Dünyada bilinen adıyla hoop art oldukça eğlenceli bir uğraş.
Ben panonun tamamı için keçe kullandım.
Benim gibi işin tembelliğine kaçmazsanız çok güzel etamin işlemelerle 
yapılmış panolarınız olur.


Bu arada yıl biterken yazamadığım dileklerimi
 yılın başında buradan iletmek isterim.


Güzelliklerle gelsin yeni yılınız.
Üzmeden,kırmadan,mutsuz etmeden.
Hasret bırakmadan sevdiklerinize,eksilmeden.
Dost bildikleriniz hep dost kalsın.
2014 'ten kalan yaralar,acılar çabucak iyileşsin.
Yeni gelen yılınız kutlu olsun.

Bu yıl da SEVGİYLE KALIN...





3 yorum :

  1. çok şeker olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş. Ellerinize sağlık. Ben keçeyle bu tür güzel şeyler yapıldığını bilmezdim. Dünürüm ve annesi kursuna gidiyormuş. Bana harika bir tepsi hediye ettiler. İnanın kullanmaya kıyamazsınız. Tablo olarak asmayı bile düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. yaaa acaba başlasam mı ben de yaaa. bi arkadaşımız var ecer özmen bak o da yapıyoooo :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...