9.02.2015

Çocuklara Ayakkabı Bağlamayı Öğretmek

ayakkabı bağcığı bağlama

SELAM,

Oğlum yaş itibariyle bu aşamaları geçeli çok oluyor elbette.
Ama anneliğin unutulmayan bazı dönemleri vardır ki
ayakkabı bağlamayı öğretmek te bunlardan biridir.

Hiç unutmuyorum epey bir ter dökmüştük.
Uzun süre cırtlı ayakkabıların rahatlığına sığınınca 
bağcık bağlamayı öğrenmek hep geri planda kalmıştı.

Keçelerle uğraşmaya başladıktan sonra 
bu alıştırmayı kolaylaştırmak için
uyguladığım modellerden birini paylaşmak istedim sizinle.



ayakkabı bağlama


Ben keçeden yaptım ama renkli kalın kartonlarla da
kolayca uygulanabilir.

Renkler çocuğun dikkatini çektiği için bağcık bağlama alıştırmaları
sıkıcılıktan kurtulup oyuna dönüşmüş olur.

Yeğenim üzerinde denediğimiz için bu kadar rahat konuşuyorum.

Ben bu keçe çalışmamı da Etsy'deki dükkanıma ekledim.
Bu ve diğer ürünler için  tık tık....

Tabii yaratıcılıkta sınır yok.
Ayakkabı modellerini geliştirmek,bilinen markalara benzetmek,
pembe pembe converseler yapmak zevkinize kalmış.,

Yarın beklediğim güzel bir şey var.
Gelir gelmez sizlerle de paylaşacağım.

SEVGİYLE VE RENKLERLE KALIN.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...