26.02.2016

Seyahatlerinde Magnet Almadan Dönmeyenler Buraya

Selam,
Hepimiz yurt dışı ya da yurt içinde 
ilk kez gidilen yerlerden hatıra eşyalar alırız.

Sanırım en çok ta magnet alıyoruz.
Hem kendimize hem de eşe dosta çokça aldığımız 
küçük ama güzel bir hatıra eşya.
Benim buzdolabımda da bir kaç hediye magnet
dışında eşimin ya da aile olarak yaptığımız
seyahatlerin hatıraları dolu.

Videosuna göz atmak isterseniz burada...



Bu arada küçük bir tavsiye;
özellikle yurt dışında magnet alırken
en popüler gezme alanlarında satılanları almayın.
Bir kaç gün vaktiniz varsa 
ara sokaklarda gezerken rastladığınız
dükkanlardan alın.
Kesinlikle daha ucuz olacaktır.
Euro'nun 3,30 TL olduğunu düşününce
ne kadar uygun alışveriş yaparsanız o kadar iyi.

Yurt dışında az parayla seyahat etmenin yolları için
daha önce yazdığım yazıya göz atabilirsiniz.
Buradan tık tık....

Seyahatlerimizin videolarının olduğu YOUTUBE KANALIM 'a da beklerim.

SEVGİYLE KALIN....




5 yorum :

  1. Kesinlikle ben de sizin gibiyim :) 1-2 yıl sonra buzdolabımda yer kalmayacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. BUZDOLAPLARININ ÜSTÜ DOLU HERKESİN MAGNETLERLE GERÇEKTEN DE
    NAPALIM KÜÇÜK DE OLSA HATIRA :))

    YanıtlaSil
  3. Aa ben bihaberdim valla, hemen abone oldum. ;)) Magnetler de şahane, Prag'a iki kere gittim ama o soldaki magnetten görmemiştim, şahaneymiş. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Çok yeni zaten.Bu arada ben de senin videoları takipteyim.

      Sil
  4. Benim de dolabın kombinin üstü dolu. Hoş bir anı oluyor aynı zamanda

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...