24.02.2016

Uçakta İkram Edilen Yiyecekler

Selam,
Uçak biletlerinin ucuzlamasıyla birlikte hepimiz
sıklıkla uçak yolculuğu yapıyoruz.

Yolculuklar kısa sürse de yine de havaalanına gidiş ve orada bekleme süresi
sözkonusu olunca acıkıyoruz.

Havaalanında satılan yiyeceklerin fiyatlarının 
normalin üzerinde olduğu düşünülürse 
uçakta verilen yiyecekler önemli hale geliyor.

Şimdiye kadar benim ya da eşimin yolculuklarında
fotoğraf çekmeyi unutmadığımız menülerden
bir derleme yaptım.

Göz atmak isterseniz videosu burada




Bu arada gezi yazılarımı yeni bloğumda topluyorum.


Buraya da ziyaretlerinizi beklerim.

SEVGİYLE KALIN...






7 yorum :

  1. Harika bir derleme olmuş. Kızımın da en sevdiği şeydir. Uçak menü kartlarını toplar. İkramların fotoğraflarını çeker. Değişik güzel bir hobi. Siz de çok güzel bir video hazırlamışsınız. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hem ziyaretiniz hem de yorumunuz için.Kızınıza da benden selamlar :)

      Sil
  2. Video hoş olmuş Deryacım. THY'nin menüleri gerçekten çok güzel ve doyurucu oluyor, görüntülerinden de belli... Ben bunun dışında sadece Alitalya ile uçuş yaptım. Tatlı ve tuzlu kreker ile yolculuğu bitirmitik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) THY gerçekten de bu alanda çoğu havayolundan daha önde.

      Sil
  3. ay o menüler nefis yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Ben gittiğim her yerden magnet alırım. Küçük ve evde muhafazası kolay ya ondan sanırım.. Video güzel. Türk hava yolları çok kaliteli.

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım..beklerim ben de:)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...