8.03.2016

Ankara'da Pastacılık Malzemesi Satan Yerler

Merhaba ;

Bundan 5-6 yıl önce pasta ve kurabiye işlerine daldığım sıralarda
 pastacılık malzemelerini kolayca bulabilme telaşındaydım.

Abartı değil bir dönem şeker hamuruna ulaşmak
bile şimdiki kadar kolay değildi.
Şimdilerde neredeyse marketlerde bile var.
İşte o dönem Ankara'da Pastacılık Dünyası diye 
bir yer keşfetmiştim ve bir yazı yazdım.BURADA...
Sonrasında pek çok yorumla konu şekillendi.
Bilmediğim yeni yerler keşfettim.
Sorular soruldu,cevaplar verildi.

Bu nedenle ben de gidebildiğim kadarıyla
pasta malzemeleri satan dükkanlara gidip çekim yapmaya karar verdim.
Videoları da You Tube kanalımda yayınlıyorum.

Buradan da linkleri paylaşacağım.
Abone olursanız yeni videolardan da haberdar olabilirsiniz.

1.PASTACILIK DÜNYASI  (Ostim)




2.PORLAND MAĞAZASI (Atlantis AVM Batıkent)




O zaman da yazmıştım şimdi de yazıyorum eğer
sizlerin bildiği uygun fiyatlı,bol çeşitli yerler
varsa yoruma yazın lütfen.


SEVGİYLE KALIN......

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...