20.07.2017

Güneş Lekelerim İçin Keşfettiğim Yves Rocher Ürünü

Merhaba,
Bundan yaklaşık 4 sene kadar önce 
oluşan güneş lekelerim sonucu cilt doktorunun önerdiği ürünler dahil olmak üzere 
sayısız ürün denedim.
Sonunda da pes ettim diyebilirim.
Güneş lekelerinin sıkıntılı bir diğer yanı da,
sanki duyan geliyor gibi oluştuktan sonra
ne kadar korusam da yenileri oluşmaya başlıyor.
En son Ocak ayında bir kış güneşine maruz kalıp yanaklarımda da çıkınca
okuduğum bir kaç tavsiye üzerine Yves Rocher mağazasına gittim.
Orada bana White Botanical serisini önerdiler.
Lekelere karşı etkili olduğunu ancak çok eski lekelerde etkili olmayabileceğini söylediler.

Temizleme köpüğü,toniği,serumu ve gece kremini aldım.
Sabah akşam düzenli kullandım.
Kısa bir sürede sonradan oluşan lekelerimde gözle görünür bir
renk açılması oldu.Şu an içinse çok az bir bölgede kaldı.
Alnımdaki eski leke gitmemekle birlikte
onda da ton açılması oldu ki bu benim için yıllar sonra iyi bir başarıydı.
İşte bu yüzden önceki gün tekrar mağazaya gidip
hazır doğum günü kampanyamdaki 2 al 1 öde şansı varken
50 koruma faktörlü yüz kremini de aldım.
Ayrıca bir güneş sütü ile ve biten köpüğüm ve toniğimi yeniledim.
Doğumgünü sürpriz hediyesi olarak 
duş jeli hediye ettiler.
Biriken puanlarımla da şampuan aldım.
Bu arada da tabii ki çekim yapmadan çıkmadım.
Tüm ürünlerin güzellik uzmanı tarafından 
özellikleriyle anlatıldığı,fiyatlarını gösteren videoyu izlemek isteyenler için ekliyorum.
Güneş lekeleri için olan ürünün anlatıldığı kısım 09:52 dk.
Video altındaki açıklama kısmında 
ürün gruplarının başladığı dakika yazıyor.
Böylece istediğiniz bölüme rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
Bu arada buradan hiç bıkıp usanmadan 
bana ürün özelliklerini anlatan güzellik uzmanı Hatice Hanım ve beni büyük bir nezaketle ağırlayan Mağaza müdürü
Gülay Hanım'a yardımları için
buradan tekrar teşekkür ediyorum.
İyi seyirler....


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...