5.05.2009

POSTACI YUNUSLAR

Herkese merhabalar....Bugün öğleden sonra şöyle sahilden yürüyerek çarşıya gideyim dedim.Ne de olsa artık sahil kalabalıklaştı ve köpekler insanları daha az rahatsız ediyor.Güzel yürüyüşüm başlamışken bir de ne göreyim....
Kıyıya yakın bir şekilde atlayıp duran yunuslar...Hemen makinemi çıkarıp güzel bir poz yakalamaya çalıştım.Aslında 4-5 tane yunus vardı ve sıralı bir şekilde atlıyorlardı.Ben bu harika gösterinin tadını çıkardım ve size de bir kısmını getirebildim.
O sevinçle posta kutuma bakmaya gittim.Sevgili arkadaşım AŞKINAY yaklaşan doğum günüm için bana harika sürprizler göndermiş.
Hepsi çok güzel,hele mutfak önlüğüne bayıldım.Müzikli kartım da doğum günü şarkısı söyledi bana.Ata'yı da unutmamış yine.
Mektubunu da hasretle okudum,çünkü artık bloguna yazmıyor.Canım arkadaşım buradan sana çooook teşekkür ediyorum.
Bunların yanında sevgili mahperi ve tatesal SUSAM SOKAĞI'NI geri istiyoruz şeklinde bir mim başlatmışlar.Ayrıntıları onların sayfalarında okuyabilirsiniz.Onlara destek veriyorum çünkü çocukken hatta biraz büyümüş halimle bile kaçırmadan seyrederdim.
İşte böyle ....Mutluyum :))Daha ne diyeyim???

42 yorum :

  1. gözün aydın cnm sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. yunuslar çok sevimli olmuş gerçekten .cicilerini güle güle kullan canım. aşkın sık yazmayacagım dedi ama sanırım tamamen veda etti bize.kocaman selamlar.

    YanıtlaSil
  3. Yunusların sırtını görüyoruz,gıcır gıcır çıkmış...:))

    Aşkınay'ın hediyelerinide güle güle kullanın...
    Kendisine selamlarımı burdan iletiyorum...

    Ata'ya da sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canım ne güzel hediyeler,çok güzel birşey düşünülmek, düşünmek değil mi? doğum gününü kutlarım.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. birfincanacikahve5/5/09 21:38

    Canım yunuslar çok güzel görünüyor.Tabi senin kadar şanslı değilim yakından göremiyorum.Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. vaavv cok guzeller ne guzel yuzuyorlar denizde, hediyelerin de cok guzelmis harika valla kiskandim :) simdiden bende kutlim dogum gununu arkadasim, guzel haberler, guzel m utluluklarla gelsin ve oyle devam etsin insallah

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yunuslar,hediyeler güle güle kullan.Yunuslar nedense hep sıralı yüzüyorlar.Paylaşımın için teşekkürler.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  8. Yunuslara rastlaman ne hos. Hediyelerinide güzel günlerde kullan canim.
    Deniz görüntüsünü kiskandiiiiiiim, bende istiyorum yakinimda deniz.
    sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  9. canım hediyelerini güle güle kullan
    mutluluğunun geri dönmesine çok sevindim hep böyle kal oldu canım
    sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ay ne güzel bir manzara bende deniz kenarında oturuyorum ama gemilerden başka bişey göremedim.doğum gününde şimdiden kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan hediyelerinii çok güzellermiş:)

    YanıtlaSil
  12. yunusları görmen çok güzel bir anı olmuş,ayrıca hediyelerini güle güle kullan arkadaşım,sevgiler

    YanıtlaSil
  13. şu aşkınay da çok zevkliymiş ..yunuslarıda görmüşsün ..hadi iyisin ..sevgiyle kal ..

    YanıtlaSil
  14. Hala yunuslar var mı denizlerimizde? İnsana mutluluk veren canlılar onlar. Çok şanslısın.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. hep böyle güzel mutluluklar yaşa canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  16. Yunuslar harika görünüyor.
    Hediyelerini güle güle kullan.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. canım yunuslar ayrı hediyelerin ayrı güzellikte.armağanlarını en güzel günlerde kullanman dileğiyle.bende bu arada doğum gününü candan kutluyorum ama ne zaman doğum günün merak ettim.sevgiler canım.kekcafe

    YanıtlaSil
  18. canım benim çok güzel yunuslar harıka herşey güzel resimdende olsa
    içim acıldı birtanem..yüreğine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. yunuslara bayıldım.çok şekerler.
    hediyelerin de çok güzel .güle güle kullan...
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  20. Yunuslar hep varmıdır orada yoksa tesadüf denk mi geldi. Bizim burada yunuslara rastlamak mümkün değil valla. Çok severim, çok güzel. Bizimle paylaştığın için tşk. İnsan hergün durup dururken yunus görmüyor.

    Bu arada benden tupper siparişi vermek istersen verebilirsin canım. Postayla gönderirim sana.

    YanıtlaSil
  21. Yunuslar ne güzel,izlemek ne keyifli değil mi?Susam sokağını geri istiyoruz evett,katılıyorumm:))

    YanıtlaSil
  22. Erdekte çok görünür yunuslar özellikle sabahları seyretmeside çok zevklidir, epey kıyıya gelmişler bu sefer

    Hediyelerini güle güle kullan canım
    bir iki kere yazdım ama aşkınay dönmedi umarım iyidir

    YanıtlaSil
  23. merhabalarr...bende bir ödülünüz var bloğuma uğrayıp alırsanız sevinirim..sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Anneler günün kutlu olsun canım. Çocuklarınla beraber nice nice mutlu yıllara, nice anneler gününe inşallah.

    YanıtlaSil
  25. cnm anneler günün kutlu olsun balböcüklerinden ataya sevgiler

    YanıtlaSil
  26. seheryeli810/5/09 02:20

    ........ , . - . - , _ , .........
    ......... ) ` - . .> ' `( .........
    ........ / . . . .` . . ........
    ........ |. . . . . |. . .| .......
    ......... . . . ./ . ./ .........
    ........... `=( /.=` .............
    ............. `-;`.-' .............
    selam

    ............... `)| ... , .........
    ................ || _.-'| .........
    ............. ,_|| _,/ ...........
    ....... , ..... || .' ............
    ....... | | ,. ||/ ..............
    .... ,..` | /|.,|Y, .............
    ..... '-...'-._..||/ .............
    ......... >_.-`Y| .................
    .............. ,_|| ...............
    ................ || ..............
    ....anneler günü || tüm annelere
    ..kutlu..........||...... olsun..

    YanıtlaSil
  27. Yunuslar muhtesem :)) Hediyelerini gule gule kullan, Askinay cok vefali bir dosttur :))

    YanıtlaSil
  28. handemutfakta10/5/09 09:31

    Ablacım anneler günün kutlu olsun
    Kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  29. anneler gunun kutlu olsun arkadasim, allah sana yavrunla guzel ve saglikli gunler gostersin insallah.

    YanıtlaSil
  30. anneler günün kutlu olsun.sevdiklerinle beraber ve mutlu geçirecegin nice anneler günü dilegiyle.hep sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  31. HEDİYELER FOTOĞRAFLAR ÇOK GÜZELLER..
    YUNUSLAR MARMARA - BOĞAZDA ÇOK ŞEKER HALDE AİLECEK DALIŞTALAR :))
    BENDE SEVEREK RESİMLİYORUM YAKALADIKÇA..
    VE ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.
    SEVGİLERİMLE CANIM

    YanıtlaSil
  32. CANIM ARKADAŞIM ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.SEVGİLER.NERLERDRSİN ÖZLEDİM SENİ....

    YanıtlaSil
  33. OYANINMUTFAGI11/5/09 18:36

    SELAM ARKADASIM ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN COK OPUYORM SENI

    YanıtlaSil
  34. deryacım özledimseni nerelerdesin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  35. merhaba canım
    iyisindir inşallah
    hayırlı günler diliyorum

    sofrakeyfi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  36. canim arkadasim dondum sukur yoklugumda ziyaretlerin icin tesekur ederim selaminida aldim iyiki varsin sevgiler arkadasim


    renklitatlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  37. Deryacım neredesin canım özlettin kendini çokk iyisiniz umarım.sevgileri gönderiyorum canım..

    YanıtlaSil
  38. susamcorekotu14/5/09 19:16

    mutluluğun daim olsun canım,hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  39. cnm simdiden nice yıllara..ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  40. Nerelerdesin arkadaşım, merak ettirdin kendini canım. Çok da uzun gitme. Güzel bir hafta sonu diliyorum. Burada havalar çok güzel.Umarım sizin orada da öyledir. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  41. Canııım hayırlı günler, hayırlı haftalar diliyorum.SEVGİLER GÖNDERİYORUM
    SEVGİLİYOLU

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...