9.04.2012

BAZILARI IŞIL IŞIL ÖLÜR....

Sevgi bu kadar mı taşar gözlerden...Bu kadar mı canlanır bir fotoğraf...
Aşkı bu kadar güzel yaşayan ve içinde hiç söndürmeyen o dev kadın bugün yüreklere bir çizik atıp gitti....
Her ölüme bir son söz yazılır ya mutlaka...Onun için de yarın manşetlere yazılacak son söz
yüreğinin öbür yarısına kavuşmasıyla ilgili olur sanırım...Geride kalanlara da ufak bir teselli...
Üreten,düşünen,daha yapacak çok şeyi olan insanların ölümü çok daha fazla üzer beni...Ama arada kaçıveren,unutulan bir soru var; KANSER denilen bu dert neden bu kadar çok arttı?5-6 yıldır kullandığımız cep telefonları mı kanser yaptı hepimizi sizce...Yoksa birileri bizi buna inandırmaya mı çalışıyor?
Hani Çernobil faciasından sonra televizyonda birileri çay yudumlayıp 'için için,bakın bana birşey olmadı' demişti ya...Hani radyasyonlu diye satılamayan fındıkları ilkokul çocuklarına dağıtmıştık.'Bedava fındığa geeellll'Şimdi de süt dağıtacaklarmış ya:))
Amaaan...Siz bana bakmayın...Fenayım ben,komplocuyum.Aklıma böyle garip şeyler gelir bazen.
Kendinize ve sevdiklerinize iyi bakın.....
(IŞIKLAR İÇİNDE KAVUŞSUN ELLERİNİZ SEVGİLİ MERAL VE YAMAN OKAY....)

3 yorum :

  1. mekanı cennet olsun.eşine kavuştuğunu düşünmek bence sevenleri için tek teselli.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. Saygı ile eğiliyorum....

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...