30.01.2009

ETİMEK TATLISI


SELAM,
  • 1 paket tuzsuz etimek
KREMASI
  • yarım litre süt
  • 1 yumurta
  • 2 yemek kaşığı un
  • 1 çay kaşığı pudra şekeri
  • 1 kibrit kutusu margarin
  • 1 paket vanilya,damla sakızı
ŞERBETİ
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 2 su bardağı su
  • yarım limon
Su ve şekeri kaynatıp içerisine limonumuzu sıkıyoruz .Şerbetimiz biraz ılık hale geldikten sonra borcama yanyana dizdiğimiz etimeklerin üzerine döküyoruz. 
Yumurta ve unu çırpıp üzerine sütü ve damla sakızını ekleyip muhallebi kıvamında pişiriyoruz.Ateşten aldıktan sonra pudra şekeri,vanilya ve margarini ekleyip mikserle çırpıyoruz.
Kremamız ılıklaşınca etimeklerin üzerine yayıyoruz.  
Ben üzerini rende çikolata ve fındık kırığı ile süsledim.
Ceviz de yakışır,zevkinize kalmış.Kremada şeker yok ama şerbetli etimekle birleşince zaten yeterince tatlı oluyor,o yönden tereddüt etmeyin.  
Afiyetle kalın :)
Sevgiler....

2 yorum :

  1. selam canim,birde buraya yazayim dedim,sayfandaki lezzetlerin harika gorundugunu daha onceden yazmistim fakat busefer sana tatli ruyalar dilemeye geldim hayirligeceler gulum...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...