21.05.2010

SENİ HİÇ ÖZLEMEYECEĞİM.....

Selamlar....
Beni izleyenler bilir ki kaç senedir bana ait olmayan bu yerden kurtulmaya çalışıyorum...Bu bir şımarıklık değil asla...Şirin bir tatil beldesinin doktorsuz kışında çaresiz kalan astımlı annesi olmam etkilidir örneğin.
Ya da kedi ,köpek nüfusunun kışın nerdeyse insan nüfusunu geçen kış sahillerinde yürümenin sıkıcılığından olabilir.
Büyük şehirden kopup gelen bir insan olarak sosyal hiçbir şey bulamamaktan olabilir....
Bilmiyorum...
Ama bildiğim şu ki;ERDEK SENİ HİÇ ÖZLEMEYECEĞİM..
NEDEN Mİ???Çünkü artık buradan gidiyorum.
Temmuz ayından itibaren artık ANKARA'dayım....
Ve daha coşkulu,daha verimli olarak bloğuma da devam edebileceğim....Çok mutluyum....
Artık yeni evimizden size yazacağım....Yeni bir başlangıçta birlikte olmak dileğiyle....
Sizi ve hayatı seviyorum...Mutluyum...Gülüyorum:)

6 yorum :

  1. hmm nereye bagli orasi ben yeni oldugundan bilemedim :) ama herneyse siz begenmediginize göre insallah yeni yeriniz hayirli olur

    YanıtlaSil
  2. deryacım senin adına çok sevindim..erdekte ne kadar mutsuz olduğunu biliyordum.. yazılarından dolayı..inşallah senin ve ailen için hayırlı olur canım...ankardan görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. İnşAllah herşey gönlünüzce olur. İnsan mutlu olduğu yerde yaşamalı. Ben de bahçeli evde yaşamak istiyorum ama insansız kalamam yaw. Cesaret edemiyorum, yazınızı okudum da, ben böyle iyiyim dedim kendime:)

    YanıtlaSil
  4. hayrılı olsun.dileri herşey gönlünce olur.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Canım ya mutluysan bende çok mutlu oldum.
    Hakkında her şeyin hayırlısı.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Hayatının 14 yılının bütün yazlarını orada geçirmiş bir insan olarak üzüldüm yazdıklarınıza... Hala tatil deyince aklıma Erdek gelir çok sevdiğim bir yerdir...Erdekli hanımların kışın günleri çok meşhurdur yazları da gazinolardaki kahvaltıları sefaları. sanırım biraz yalnız kalmışsınız... ama doktor konusunda haklısınız... Dilerim mutlu olursunuz çocuğunuza da acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...