27.09.2012

BEN GİDERİM ALMANYA'YA....

SELAMLAR..
Yaklaşık 10 gün kadar sonra Almanya'ya gidiyorum.Geçen sefer  Brüksel'e gidememiştim.Bu kez yine bir toplantı için Almanya'ya giden  eşime katılmaya karar verdim.
Eşim benden önce gidecek.Bu da demek oluyor ki ilk kez tek başıma bir yurtdışı yolculuk deneyimi yaşayacağım.Neyse ki gittiğim yer Almanya.İngilizcemin yetersiz kaldığı durumlarda yardım isteyebileceğim bir çok Türk Vatandaşı bulacağımdan hiç şüphem yok:)Onun için de rahatım aslında.
Uçak için Lufthansa'yı tercih ettim.Çünkü THY'dan çok daha uyguna geldi.Uçak Frankfurt'a inecek.Oradan yaklaşık iki saatlik bir yolculukla Kaiserlautern'e gideceğim.Tren ya da otobüs kullanma konusunda henüz karar vermedim.

Biliyorum ki benim de takip ettiğim ya da beni takip edenler içinde Almanya'da yaşayan bir çok kişi var.O yüzden sizden önerilerinizi bekliyorum.Özellikle bu sefer yolculuğa dahil etmediğimiz 10 yaşındaki oğlum Ata için neler alabilirim?Malum erkek çocuğu,şimdiden Adidas'tan siparişleri vermeye başladı:))
Hava takip ettiğim kadarıyla şu sıralarda bile serince...Haydi sizler de bu konuda birşeyler paylaşın da yazımızı öyle tamamlayalım....
Şimdiden teşekkürler...
(...karikatür internetten alıntıdır.)


 

1 yorum :

  1. Canım iyi yolculuklar,umarım gönlünce iyi vakit geçirirsin..
    Kocaman sevgilerrrrr.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...