7.02.2015

Ben ve Keçelerim

felt wall hanging

SELAM,

Yeni yıla başladık ve hızla tüketmeye başladık bile.
Bu arada  gündelik koşuşturmalar,
akılda gönülde olmayan sorunlar,
isteksizlik,yorgunluk derken 
bloğuma yazmayalı uzun zaman oldu.

Bu arada rengarenk keçelerle yeniden flört etmeye başladığımı yazmıştım.
Kitap okumak gibi,çekirdek çitlemek gibi
başlayınca bırakılmayan şeylerden biri de keçe.
Öyle güzel şeyler ortaya çıkıyor ki 

düşlemenin de üretmenin de sonu yok.

Etsy'de DGNCY  adlı bir dükkan açtım bu arada.
Görmek için TIK TIK....

Şu anda daha çok Etsy'yi keşfetme 
ve
 öğrenme aşamasındayım diyebilirim aslında.
Bakalım önümüzdeki günlerde neler olacak ????

Şimdilik bu kadar olsun.

SEVGİYLE KALIN....






5 yorum :

  1. Mağazanı gezdim Deryacım :) Rengarenk ürünlerin çok şık... Başarılar...

    YanıtlaSil
  2. keçeden nazar boncuğu aaaa deneyim ben deeeee ne şirin olur duvara asayım yaaa :)

    (gördün mü amaaaaa şiir/öykü kitabım çıktı kiiii yaaaa) :)

    YanıtlaSil
  3. blog seviyoz o zaman sen de hiç kaybolmucan de miiiii blogdaaaan :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...