27.11.2010

7. ÜLKELER EL SANATLARI VE HEDİYELİK EŞYA FUARI (AKM)

Merhabalar....
Ülkeler,fuar,hediyelik eşya kelimelerini okuyunca kalktık gittik Atatürk Kültür Merkezi'ne...

Uluslararası ve kapsamlı bir fuar bekliyorduk.Açıkçası hayal kırıklığına uğradık.Afrika,Türkmenistan,Kazakistan,İran gibi ülkeler vardı.Bizim standlar ise daha fazlaydı.Seramik,cam işleme,iğne oyası,bakır gibi ürünler vardı.Bol bol da takı elbette...

Sevmediğim şeylere gelince ;gezme alanı çok dardı.Arada çay arabaları dolaşmaya başlayınca durum daha da çekilmez oluyordu.Satış yapan kişilerin arada bir ısırıp tezgaha bıraktıkları lahmacunların dalga dalga yayılan kokusu da insana rahatsızlık veriyordu.

Öyle böyle gezip bitirdik.Ankara'da olanlar önümüzdeki haftaya kadar görebilirler.Giriş ücreti 1,5 lira.
Gezinin sonucu şuna karar verdim;bir parça İran standını beğenmiş olsam da yine de ne varsa bizimkilerde var...Çin işi,değersiz parçalara ucuz oldukları için prim vermek yerine kendi el sanatlarımıza destek vermeliyiz bence...

SON NOT:Fuardan çıkışta tam karşınızdaki yiyecek çadırına da uğramayı sakın unutmayın.Hatta laf aramızda ,benim bu gezide en çok sevdiğim yer de burasıydı.Değişik yörelere ait bir çok lezzeti önünüze seriveriyorlar.Hangisini yiyeceğinizi şaşırıyorsunuz....Of ki offff...
İşte güzel ama yorucu bir cumartesinin notları....
SEVGİYLE VE NEŞELİ KALIN.....

7 yorum :

  1. Ya uzun zamandır AKM'deki fuarlar hep aynı, paylaşımın iyi oldu, boş yere gitmemiş olurum.

    YanıtlaSil
  2. ayy ne cici şeyler varmış böyle.ben de gezebilseydim keşke.ama sayende birkısmını görebildim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ayy ne cici şeyler varmış böyle.ben de gezebilseydim keşke.ama sayende birkısmını görebildim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Selam arkadaşım, fuarı ben de merak ediyordum, gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyordum ama fotoların sayesinde gitmeye karar verdim... İnş. bir aksilik çıkmazsa hafta içi bir gideyim bakayım, paylaştığın için de teşekkürler ayrıca... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Canım merhaba..Uzun zaman oldu,özlemişim sayfanı.
    Bizim burda böyle sergiler pek olmaz.İnan kötüsünü bile razıyız böyle fuarların..
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. gitmeseydin bu yorumu yapamazdın iyi ki gittin
    ben de gideceğim inşallah gitmezsek nasıl yorum yaparız sonra
    iyi ya da kötü mutlaka faydalı olacaktır can dostlar

    YanıtlaSil
  7. Ben de gitsem mi diye düşünürken bu tanıtım iyi oldu, teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...