18.08.2013

BERLİN'İN EN LEZZETLİLERİ

Selam...
Yurtdışı gezilerinde yemek her zaman en önemli unsurdur.
Uygun fiyatlı ve damak tadına uygun yemekler ararsınız.
Eğer yöresel lezzetler varsa
onların da tadına bakmadan olmaz.
Berlin'de tadılacak yöresel bir lezzet olmadığından
sürprize açık olmayan bir seçim yaptık.
Postdomerplatz'daki Pizza Hut uğrak yerimiz oldu.
Hem otelin çok yakınındaydı hem de fiyatları uygundu.
***
***
Örneğin yukarda gördüğünüz pizzanın fiyatı 4,90 € idi. 
Büyük boyu ise 7,90 € 
***
 ***
Siparişinizle beraber gelen sarmısaklı ekmekler Pizza Hut'ın ikramı..
**
**
Pizza öncesi  tavuk kanat,mozzarella sticks ve 
patatesten oluşan bu karışık lezzetler 
başlangıç tabağımızdı.
Özellikle mozzarella sticksler çok başarılıydı.
Tadı damağınızda kalıyor.
Üç adet sosla beraber başlangıç tabağının fiyatı 9,90 € idi.
**
 **
Bu nefis görüntülü bolonez soslu makarna tamamen tarafımdan
yenildi.
**
 **
Ne Ata ne de koca bolonez soslu makarna sevmediğinden,
onlar pizza yerken ben makarnamı
afiyetle yedim.
Fiyatına gelince 7,5 €
**
**
Evde salata yemeyen canım oğlum Arnavutluk seyahatinden bu yana
 Greek Salad tutkunu oldu.
Dışarda para verilen daha mı tatlı geliyor acaba??
Zeytin yemez,peynir yemez...
"Ama bu salatanın içindekilerin tadı farklı..."
Şaka bir yana hep kuru şeyler yememek adına salata yemesen de olmuyor.
Fiyatına gelince yemeklere göre daha pahalı  7,40 €
**
**
Bir başka gün yediğimiz Cesar Salata ise benim damak tadıma
uygun değildi.Sevmedim.
**
**
Tavuklu,mantarlı,kremalı lazanyaya gelince nefisti.
**
**
Böyle bir porsiyonun fiyatı 8,5 € idi.
Tabağın eksik kısmı da porsiyona dahildi.
Masadaki sabırsızlar fotoğraf çekmemi bekleyemediler :)
**
 **
Pesto soslu makarnayı ise Tre Secondi'de yedim.
Ne yazık ki fişini saklamadığımdan fiyatını hatırlamıyorum.
**
 **
Alexanderplatz'daise Alexa Alışveriş Merkezi'nde
bu küçük sandviçlerle kendimize
öğlen menüsü yaptık.
**
**
Fiyatı 2,5 € ydu.
Çok açken bir kişinin doyabileceği büyüklükte değildi.
Ancak açlığınızı bastırmak için güzel bir seçim olacaktır.
Tabii bunların yanında Berlin'de çok sayıda da Türk dönerci var.
Frankfurt'ta sulu yemek satan Türk lokantaları daha çoktu sanki.
Berlin'de dönerciler dışında  merkezi yerlerde fazlaTürk Lokantası'na
denk gelmedim.
Kendimce aldığım notları paylaştım sizlerle.
Başka gezi notlarında buluşmak üzere...
SEVGİYLE VE AFİYETLE KALIN.









Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...