4.08.2013

İSTANBUL-VİYANA THY UÇUŞU

Yeniden Merhaba...
Viyana'ya uçuş için biletlerimizi 
aylar öncesinden uygun bir fiyata almıştık.
***
Uçuş günü geldiğinde
 sabah Ankara'dan Pegasus'la İstanbul'a geldik.
İstanbul'da THY uçağına bindik.
Uçakta yerimizi alıp güvenli uçuş moduna geçtikten sonra,
sıra tabii ki fotoğraf çekmeye geldi.
***
**
Daha önce Lufthansa uçuşundan kareler paylaşmıştım.
Koltukların rahatlığı açısından bakarsak
ikisi de konforluydu.
Pegasus dar koltuk aralıkları  ile ikisinin de çok gerisinde kalıyor.
Menülere gelince THY sunum ve lezzet açısından
tabii ki tartışılmaz.
**
 **
Menüde karnıyarık ve baharatlı tavuk tercihe sunulmuştu.
Üçümüz de baharatlı tavuk seçtik.
Lezzeti güzeldi.
Böylece Lufthansa'nın aksine
karnımız iyice doydu.
Somon fümeye gelince bir parça tadına baktım.
Onu da beğendim.
Neden bir parça derseniz,
kalanını Ata yedi.
Kendi somonlarını da,babasının tabağındakini de...
"Yesin,çocuk o" dedik tabii...
Çok seviyor,ne yaparsın :))
Tatlı da çok mükemmel değildi 
ama yine de güzeldi.
**
**
Uçuş yaklaşık olarak 2,5 saat sürdü.
Hava bulutsuzdu bu sefer,
Ata keyifli bir yolculuk yapmış oldu.
**
Hepinize iyi pazarlar...
SEVGİYLE KALIN..
 
 




 

2 yorum :

  1. oh oh ne güzel.
    herkes eleştirse de ben THY ciyim.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum resimlerde iştah açıcı yani :)

    bende sizi bloguma beklerim

    http://www.siyahbeyazmutfak.com

    Ankaradan Sevgiler , Canan Zerkinli..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...