15.08.2013

PRAG'IN EN LEZZETLİLERİ

SELAMLAR...
Yolu Prag'tan geçecekler için 
yemeklerden de söz etmeli diye düşündüm.
İlki sarmısak çorbası...Oradaki adıyla "garlic soup"
İlk defa denediğim bir çorbaydı.
Açıkçası baskın bir sarmısak tadı olabilir diye tereddüt ettim.
Ama denemeden de gelmek olmazdı.
Sonuçta;pişman olmadım.
İçinde sarmısak dışında patates ve havuç ta vardı.
Tek eksik içine sıkılabilecek limondu bence.
Ayrıca içerisine kıtır ekmekler de konmuştu.
 Benim size önerim ise bu çorbanın
ekmek içerisinde servis edilenini denemeniz..
Somon Ata'nın tercihiydi.
Ben de bir parça tadına baktım tabii.Herhangibir eksiklik bulamadım.
Gayet güzeldi.
Yemek olarak ben karışık ızgara seçtim.Etler güzel pişmişti.
Açık havada canlı jazz müzik eşliğinde
yemek yemek başlı başına güzeldi zaten.
Kocanın yemeği ise dana gulaş oldu.
Ne mekan ne müzik kocanın aklını çelemedi ve
yemeği hiç beğenmedi.
Et çok sertti.Sosu güzeldi ama eti yiyebilmek için 
epey çaba harcamak gerekiyordu.
Sonuçta; bu yemek böyle mi olur yoksa
restaurantın bir olumsuzluğu mudur bilmem ama
hiç tat vermedi.
Bu da başka bir mekanda
Ata'nın yediği çikolatalı,muzlu,dondurmalı pankek...
Tam bir bomba lezzetti.
**
 Kısaca Prag aç kalacağınız bir yer değil.
Damak tadınıza göre yemek bulabilmeniz mümkün.
Çek Kuronu'nun TL'ye göre değerinin düşük olması nedeniyle
fiyatlar da uygun gelecektir.(100kuron 10 TL)
**
Bugüne de böyle nokta koyalım.
SEVGİYLE VE GEZGİN KALIN...



1 yorum :

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    348. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...