7.07.2014

Hoooop...Kaçtım Ben :)


SELAM,
özdere

Günleri saya saya bitirdik sonunda.
Yarın Ege'ye doğru yolculuk başlıyor.
İçinde kafa dinlemek, gezmek, keşfetmek ve huzur olan her tatil güzeldir.
İşin en zor kısmı yolculuk öncesi hazırlıklardır.
Bizim ailedeki zorluk araba mı uçak mı kavgasıydı.

  Arabayla uzun yola gitmek konusundaki
fobik durumum malum.
Arabayı kullanan kişiye yolları dar etme gibi
sonsuz bir yeteneğim vardır.
O yüzden çok ısrar ettim uçakla gidelim diye.
Baba-oğul "geze geze gidelim, orada arabasız olur mu?"
sözleriyle karşıma dikildiler.
Ben de arabaya razı oldum.


Koca, akşam bavulları arabaya yüklerken
"uçakla bu kadar eşyayı nasıl götürecektin, eve de birşeyler
bıraksaydın."
diye hafifçe mırıldandı, duymazdan geldim.
  
Haksız sayılmaz ama "ya lazım olursa?" :)))

Ata için top koymuştum örneğin,
"yooo ben oynamam" dedi.
Klasik bir Türk annesi olarak son sözü söyledim.

"Peki oğlum , peki.Orada istersen almam ama."

Bir de evi temizledim, tozlu kirli bırakmak olmaz diye.

Çok yoruldum çok...

O yüzden tatil gibisi yok....

Sabah yolculuk başlıyor.
İnstagram'da detayları paylaşırım.

SEVGİYLE VE HUZURLA KALIN.


4 yorum :

  1. İyi yolculuklar! İyi tatiller! :)

    YanıtlaSil
  2. İyi tatilleeer :)
    Güzelce eğlen, yediğin-içtiğin senin olsun demiyorum :) onları da paylaş :))

    YanıtlaSil
  3. En en en güzel tatilini geçir emi (: Dönmek istemeyesinnn ..
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...