24.10.2010

CİN GİBİ DEĞİLMİŞİM! SAF BİR MISIR ÖYKÜSÜ....


Selamlar....
Bilirsiniz ki haberlerde bile hafta sonları çok ciddi haberler verilmez.Fazla kafa yormayı gerektirmeyen,bu iki günün tembel içeriğine uygun olanlar tercih edilir.
İşte benden de size böyle bir post.....Ben de bunu normal bir günde burada paylaşmazdım ama işte bu pazar gününde söylemezsem çatlarım.
*****************
Konu şu.....Kış kapıyı çalınca kestaneydi,mısırdı peşinden gelir ya....Hani dükkanların camında yazar 'cin mısır geldi' diye...
Ha işte ...İşte....İşte ben o yazıyı okuduğumda hep şu yorumu yapardım;'vay be artık mısır bile Çin'den geliyor.'
*********************
Demek ki şu yaşıma kadar bu cin mısırla benim direk bir bağlantım olmamış:))
*********************
Konuyu uzatmadan kenardan kenardan kaçıyorum.
SEVGİYLE  VE SAF KALIN....


3 yorum :

  1. Ankaradan selamlar ve sevgiler.Tesadüfen gördüm blogunuzu ve merhaba demek için uğradım.İzlemeye almaya çalıştım bir problem çıktı.Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere bende bekliyorum.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  2. canım benim burda ilk göz ağrım
    sayfama gelirmisin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ya benim kadar olamazsın eminim:)sezen aksunun karaağaç şarkısı vardı çok meşurdu o yıllar.hani gurbete giden dönermi dönmezmi belli değil bileliiiiiim diye başlayan nakarat
    işte orda "ağlama hayırlar uğurlar" deniliyormuş ben"ağlama ayılar uğurlar "diye sanıyorum:))böyle okadar çok hikayem varki

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...