31.10.2010

KULAĞIMI TIKARIM,BOŞ BOŞ BAKARIM...

Hepinize merhaba...
Her zamanki gibi gece gece yazasım geldiğinden geçtim minibookumun başına.Şimdi yazacaklarımdan sonra beni sakın çağdışı,teknoloji düşmanı,geri kafalı saymayın.Ama bugünkü gezip tozmalarım sırasında yine aynı manzaralarla karşılaştığımdan yazmadan duramadım.
Hani şu ıpod,mp3 player vb. kulak tıpalarından bahsediyorum.Otobüste,metroda bu şekilde boş ve anlamsızca bakan bir sürü insan var.Müzik duygu değil midir???Evet,ama onlarda duygu yok,kıpırtı yok,en ufak bir heyecan belirtisi yok.Ne bileyim,örneğin insan romantik bir şarkı dinler de şöyle bir hislenir ya da cıvıl cıvıl bir müzik çınlıyordur da kulağında,insan kıpraşmaktan kendini alamaz.
Yok,yok.....öylece ,anlamsızca ,ben ayrı bir dünyadayım modunda insanlar...Dinlediğin müzik bir şey hissettirmiyorsa ya da hissettiğin şeyi göstermek ayıp olur diye kasılarak,kendini sıkarak dinliyorsan hiç dinleme..
Üstüne üstlük bir de sesini sonuna kadar açıp yanında oturanı da kendi müzik zevkine hapsetme kardeşim....
Ahhh...ahhh...Yıllar önce Sezen Aksu'nun 'GİT' adlı kasetinin çıktığı ilk gün hemen alıp,walkmane minik bir hoparlör uydurup apartmanın arka bahçesinde,defalarca başa sarıp 'GİT....GİT...GİT...MEEEE....' nidalarıyla dinlemiştik..
Yine geldim yazının bitiş yerine...
SEVGİYLE VE DUYGULU KALIN.....

4 yorum :

  1. Himmm kizilmis birilerine galiba.

    YanıtlaSil
  2. Güldürdün beni Derya... Sokaklarda dinlediği müziğin ritmine göre oynayıp zıplayan, kafa sallayıp sallanan insanlarla dolaşmak da biraz tuhaf olmaz mıydı? Ben havuzda ipod kullanıyorum. Shuffle halinde her tip müzik düşüyor arka arkaya. Hem yüzüp hem de ne atraksiyonlar yapabileceğimi kurmaya başladım kafamda ;)

    YanıtlaSil
  3. yok yahu müziğe göre mimik hareketi yapmasın bunlar.zira hepsi rack tarzı dinliyo sokakta kafa sallayan tiplere bi kafa atasım gelir sonra:)giiiiiiit güzel şarkı

    YanıtlaSil
  4. evet çok doğru
    bir de konsere gdip de öylece oturanlara ne demeli :)))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...