25.11.2009

ANNEM....

Cansın,canımsın güzel annem....Kimin hakkı var ki seni böyle üzmeye...İçimden ağlıyorum çığlık çığlığa.Üzülme demekten başka birşey elimden gelmiyor diye... Yollar aramızda kıvrılmış duruyor.Ve ben uzun zamandır ilk kez kendim için yalvarıyorum Tanrı'ma...Sana yakın olmalıyım artık,güç olmalıyım sana,yaslamalısın yaralı bedenini. Sen nasıl hep elimden tutmuşsan ben de öyle kucaklamalıyım seni.Gözyaşım gidecek yer bulamadı bu gece.Bir gece önce sıkıntılı dönüp durmalarım,kabuslarım bu yüzdenmiş. Annem,canım....Ne olur içini kanatma... Bir yol olacak!!!!

10 yorum :

  1. benimde çok içimi acıttı canım.

    YanıtlaSil
  2. Canım anneciğinin sıkıntısı ne ise umarım hemen uçup gider...Annelerimiz çok yıpratıldı çok üzüldüler değil mi?dayanamıyoruz,onlarda bizim sıkıntılarımıza dayanamazlar...
    Rabbim tüm dualarını kabul etsin...

    YanıtlaSil
  3. gözlerim doldu ama ağlamayacağım...çünkü bayramda görücem annemi-babamı ALLAHın izniyle...
    annenin sıkıntısı en kısa zamanda geçer inşAllah...

    YanıtlaSil
  4. Deryacım canım okuyunca benimde içim acıdı, ahh insanın anası gibisi yok ki..
    Canım ne olduğunu bilmesemde eminim bir yok vardır..

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim desteğiniz için...

    YanıtlaSil
  6. canım ya bayram arifesi gözümdeki yaşlar dolanıp dururken akıverdi birden.Evet o kıvrım kıvrım kıvrılmış yollar olmasa keşke de bizlerde hastalıklarında sıkıntılarında bayramlarda ve en neşeli günlerde yanında olsak ama hayat işte...canım sıkıntınız sorunuz her ise rabbim tüm dualarını kabul etsin.

    YanıtlaSil
  7. Canım çok etkilendim...

    YanıtlaSil
  8. Sıkıntı nedir bilmiyorum ama.en kısa zamanda çözülür inşallah!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok duygulandım ya umarım herşey düzelir...

    YanıtlaSil
  10. CAANIM BENİM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.EMİNİM BUGÜNLER GEÇİCEKK.
    BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN.
    ÖPÜYORUM.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...