19.11.2009

EKMEK TEKNESİ Mİ EKMEK MAKİNESİ Mİ???


Paranoya günlerinden yeniden merhaba...  
Her sabah kapıya ekmek getiren apartman görevlimizin gayet özgürce hapşırıkları apartmanda çınlayınca ekmek için de birşeyler yapmanın zamanı geldi dedim. Yukardaki ekmeğin tarifi 40ekmek sitesinden,hafif kepekli ekmek... Benim sizin fikrinizi almak istediğim konu şu.Ekmek yapma makinesini çok araştırdım.Zaman zaman da almaya karar verip sonradan vazgeçtim. Karar veremediğim nokta şu.Acaba o ilk hevesle ekmekleri yaptıktan bir süre sonra uğraşmak zor gelir de bir kenara kaldırır mıyım?Ya da ayarını tutturamadığım için lezzetli ekmekler yapamama durumum olur mu?Çünkü çok taşınan bir aile olarak evde fazlalık istemiyoruz.  
Onun dışında o ekmeğin kokusunu,lezzetini ve güzelliğini biliyorum.Yine de bana ne zamandır ve ne sıklıkla kullandığınızı yazarsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.... 
 Mis kokulu ve sağlıklı sabahlara uyanmanız dileğiyle......

6 yorum :

  1. günaudın canım.bu aralar benimde ekmek makinası alasım var pek hevesliyim ama biraz fiyatının pahalılıgı ve uzun süreli pişiirmesi biraz kafamı kurcalıyor.

    YanıtlaSil
  2. Benim ekmek makinam yok canım yardımcı olamayacağım:)mutlu ve sağlıklı bir hafta sonu diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Bende düşünüyorum ama devamlı kullanacağımı sanmıyorum.. birde sıcak sıcak çok yerim tehlikeside var tabii :) bir seferde çok fazla ekmek pişiyor sanıyorum...
    kolay gele :)

    YanıtlaSil
  4. Deryacım benim makinem var.
    Sinbo, gayet makul tavsiye ederim.

    Bir kere kitapçığındaki tarifleri uyguladığında çok güzel ekmekler yapıyorsun.
    Kullanım sıklığına gelince ben bir ara sürekli kullandım.
    Bir ara kendim yoğurmaktan daha çok zevk aldım.
    Şimdi yine makinaya döndüm..garip bir ilişki yani :)
    Kolaylığı inkar edilemez.At makinaya ayarla saati sabah mis gibi pufur pufur ekmeğin hazır.
    Çok mu elzem? elinde de yapabilirsin tabii..
    ama aldığıma pişman değilim :)

    YanıtlaSil
  5. Ev ekmeğinde gerçekten kıtır kabuk ve çiğnemlik doku için el emeği (artizan) ekmek yapımı şart, malum son zamanlarda ciddi bir moda olması da bu yüzden.

    Ancak, özellikle hafta içinde, yoğun zamanlarda ve bu konuya ayıracak vaktiniz yok ise iyi bir EYM her zaman sizin yardımcınız olacaktır. Hatta bu güne kadar almadığınıza kesinlikle pişman olacağınızı temin edebilirim.

    Temel bilgiler ve iyi tariflerle ummadığınız kadar çeşitli ve lezzetli ekmekleri hem de basitçe yapabildiğinizi hayretle göreceksiniz.

    EYM seçimi, uygulamalı tarifler ve bol miktarda tarif kitabı için:

    http://ekmeksanati.com/documents/65.html

    konu hakkında bilgi alışverişi ve tecrübe paylaşımı için platform:
    http://www.ekmeksanati.com

    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  6. Yazar cok tesekkurler...

    Selamlar Kubra

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...