26.11.2009

ESKİDENDİ ÇOOOK ESKİDEN....

Yatağın üzerinde yepyeni kıyafetlerimi görerek uyandığım bayram sabahları uzakta kaldı...Verilen harçlıkların dikkatli harcanmasıyla ilgili uyarılar...Bir devridaim içinde tokalaşılan aynı yüzler...Kurbanlıklarla kurulan acıklı ve duygusal ilişkiler... Şimdi büyüdük diye mi bir başka bayramlar....Ya da 5 yıldızlı tatillere dönüştüğü için mi?Bayram iznini bile çok gören işlerimiz yüzünden mi?Olmayan komşularımız yüzünden mi?Ya da insanda bayram kutlama isteğini bırakmayan insanlarda mı?Bilemiyorum. Yine de aynı coşkuyla kutlanacak bayramları olanların bayramını kutluyorum.... Sevgiyle kalın.....

10 yorum :

  1. inan arkadaşım sen kadarda eskiye gitmek istemiyorum beni 4 yıl öncesine kadar götürse keşke zaman ne güzel olrdu degilmi?o coşkuyu yaşamak isteyipte yaşamayan birisi olark kendi evimizde olsun bunu yaşamaya çalışalım be arkadaşım.hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
  2. Zaman değişti, herşey değişti..
    Derya'cım bayramınız kutlu olsun canım.Sevgiyle, sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  3. Güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

    İYİ BAYRAMLAR:)))

    YanıtlaSil
  4. hayırlı bayramlar eskiye özlem hep var yaşlanıoz yada yaşlandıkmı nee ruhumuz yaşlanmasın nice bayramlara

    YanıtlaSil
  5. Canim yanlis atmisim galiba hakancan ile ikinize yazmaya calisirken onun kini sana yazmisim sanirim..

    Hayirli bayramlar diliyorum, sevdiklerinle herzaman mutlu olman dilegiyle.

    YanıtlaSil
  6. Evet haklısın Derya,hiçbişey eskisi gibi olmuyor,insan eskileri özlüyor bazen...

    Sana ve ailene nice nice huzur ve mutluluk dolu bayramlar dilerim...

    YanıtlaSil
  7. Kurban bayramin kutlu olsun canim, tüm sevdiklerinle birlikte daha nice güzel bayramlara insallah.

    YanıtlaSil
  8. artık eski bayramlar yok canım...içindeki karasarlığı at..geleceğe bak...sevdiklerinle sana birlikte nice
    bayramlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  9. oyaninmutfagi29/11/09 17:51

    selam bayramin kutlu olsun canim

    YanıtlaSil
  10. İyi bayramlar diliyorum..

    Sevgiler ..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...