16.11.2009

YOK BİRŞEYİN,DOMUZ GİBİSİN.....


Toplumca ne olduğumuzu ve ne olacağımızı şaşırdığımız,hepimizin bol bol jellenip gezindiğimiz şu günlerde,bu konuda ben de fikrimi döktürmezsem olmazdı yani...  
Sanırım ki , bütün gün konuşup ta bir çözüme bağlayamadığımız,koskocaaaa profesörlerimizin bile ayrı kutuplarda dolaştığı aşı konusu içinden çıkılmaz bir hal aldı. Ben Ata'ya yaptırmamaya karar verdim.Her ne kadar astımı olsa da bizim daha önce geçirdiğimiz kan problemini tetikleyecek yan etkileri olduğunu öğrenince vazgeçtim.Aslında zaten çok ta ikna olmamıştım ama...Çok vicdani bir durum.... Sınıflarında da aşıya 'evet' diyenlerin sayısı 2-3 kişi.Diğer sınıflarda da durum aynı... Çok merak ediyorum,sizlerin düşünceleri neler???En azından anketime oy vererek yerdımcı olursanız çok sevinirim.  
Efendim,sağlıcakla kalınız.... :))

8 yorum :

  1. bende yaptırmayacağım yarın kağıt götüreceğiz ama kafamda karışık şimdi 2 veli var okulda biri hemşire kendileri eşiyle aşı olmuş ama çocuğuna yaptırmıyor.diğeride doktor anne baba yaptırıyor.bunu sınıf annesi söyledi yaptırmıcam ama ya yanlış bişey yapıyosam

    YanıtlaSil
  2. Her televizyon kanalında, günde bilmem kaç kere koluna zart diye iğne sokulan birini göstermeseler belki katılım daha çok olurdu. (Hoş ben zaten yaptırmak niyetinde değildim ya...)

    YanıtlaSil
  3. Bende yaptırma taraftarı değilim arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  4. Şaşkınız,kararsısız......

    YanıtlaSil
  5. Yaptırmamak en iyisi bence..Allah çocuklarımızı sakınıp korusun..bizleride unutmasın tabii ki..Amin!!


    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  6. Bende çok kararsızım ama yaptırmayı da düşünmüyorum.. ne diyeyim bilmiyorum.. allah pişman ettirmesin..

    YanıtlaSil
  7. benimde kafam karışık ama yaptırmama kararımı gönderdim okula.benim oğlumda astım ama çoğunluk bu olaya hayır diyor hatta dr lar bile.allahtan hayırlısı çocuklarımız allaha emanet.
    sevgiler canım sende gel

    YanıtlaSil
  8. Canım arkadaşım, yorumunu görünce nasıl sevindim.Artık bol bol yaz :)

    Ben yaptrmayacaklardanım biliyorsun.Zaten oldum olası grip aşısına kılım :)

    Atacığımı öpüyorum :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...