14.01.2011

DELİRTİCİ DÜŞLERİN DEXTER'I

MERHABALAR...
Yeğenimden alıp getirdiğim kitaplardan biri daha...Bugün bitirdim.Kötülük yapan kişileri öldürmekten kendini alamayan,Miami polis departmanında çalışan bir laborant....
Dizisini hiç seyretmemiştim.Kitaba gelince güzel ama çok etkileyici diyemem.Özellikle de GRANGE 'in kitaplarından sonra...Ama yine de okunabilir.
Aynı serinin ikinci kitabına başladım şimdi...DEĞERLİ DOSTUM DEXTER...
Bitirdiğimde yeniden yazarım....
SEVGİYLE VE HUZURLA KALIN.....

3 yorum :

  1. Bende Dexter dizisi fanatiklerindenim ama bu kitaptan haberim yoktu. Hiç izlemediyseniz bu akşam saat 22:00'de E2'de. Ben merakla ve sabırsızlıkla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kitabi ilk defa goruyorum. Bu nedenle seriyi tamamen yazabilir misiniz.?
    Yani 3. ve 4. kitabini da yazabilir misiniz?? :)

    Simdiden tesekkurler..
    Sevgiyle kalın... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben okuduğum sırada 3 ve 4 yoktu.sonradan da dizisini izlemeye başladım ve bir daha da sormadım...Ben de yazının sonuna adınızı eklemenizi isteyeceğim.kime hitap ettiğimi bileyim değil mi??

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...