7.01.2011

NELERİ KARŞILIKSIZ YAPARSINIZ????

GECENİN BİR YARISINDAN MERHABA;
Oldum olası sevemediğim ama sıkça da karşılaştığım bir diyalog şekli var...
-Benim bir bloğum var,hergün değişik yazılar yazıyorum.Bloğum sayesinde bir çok arkadaşım da oldu.
-Hımm..Çok güzel.Peki para kazanıyor musun?Yani sana ne faydası oluyor?
-.........
******************************************************************
-Bir derneğe üye oldum,arada çalışmalarına katılıyorum.
-Hımmm...Para veriyorlardır herhalde...
-..........
Yani ne cevap vereceğimi şaşırıyorum böyle sorulara.Neden insan yaptığı şeylerin karşılığında maddi bir karşılık elde etmek zorunda olsun ki!
Elbette blog dünyasından olmayan insanlar için bunun anlamını çözmek zor olabilir.Yine de' bir çıkarın yoksa hiçbir işin içinde olma! 'mantığı bana ters geliyor.Aslında manevi olarak elde edilen çıkarın ne derece sonsuz olduğunu açıklayabilsem....
Bazı şeyler karşılıksız yapılır....
*************************
65 yaşındaki annemin çoluk çocuk,torun torba herkesi bir pazar kahvaltısında toplaması hiç karşılık beklemeden yaptığı bir sevgi sunumudur.Hazzı hepimiz için çok büyüktür.Ve reklamda söylendiği gibi
PAHA BİÇİLEMEZ....
KARŞILIKSIZ SEVGİLERLE KALIN......

5 yorum :

  1. Derya'cım öyle haklısın ki,böyle insanlar öyle çok ki,nasıl sinir oluyorum bir bilsen...
    "sana ne faydası var ? en canımı sıkanda bu,ben artık anlatmaya çalışmıyorum da,anlamazlar da zaten...
    Ya ben bayılıyorum senin yazılarına,kendimi buluyorum senin yazılarında ama daha sık yazzzzzz.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. yazınızı çok beğendim.bende yenı actığımda aynı cümleyı duydum.eeee ne faydası var.herkes için herşey paramı anlamadım.bende gerçek dostluk bulduğumu soyluyorum artık.tabii anlayana.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. yüreğine sağlık arkadaşım :)hayatın içerisinde hepimizin karşılaştığı soru bu,sanki her şey para gibi,önemli olan maddi çıkar gözetmeden paylaşmak :)sonuçta burada birbirimizi tanımasakta yürekten bağlı dostluklar kurup sonra bu dostlukların bazılarını gerçek hayata taşıyoruz ve sonuç çok güzel oluyor,iyiki buradayız,iyiki hepimiz varız....yüreği güzel anneciğinin emeğine sağlık,ellerinden öpüyorum,sizlere de afiyet olsun arkadaşım,sevgiyle kal....

    YanıtlaSil
  4. Aynı fikirdeyim bende.Buranın hazzı, paha biçilemez.Sevgilerimle,hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  5. Bırak onlar da kendi kısır dünyalarında bocalayıp dursunlar, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...