29.09.2011

YAZ BİTTİ,GRİP KAPIDAN GİRDİ...

SELAMLAR,
Bir gelse diye hasretle beklediğimiz yaz,geldi de geçti bile.Okullar tatile girdiğinde yaz bitmeyecek kadar uzun gelmişti.
Bugün dolabımdaki tatil,deniz,güneş kokulu giysilerle vedalaştım.Uzun kollu giysileri gözönüne çıkardım.Belli bir yaştan sonra zamanın daha hızlı geçtiğinden dert yanarak...
Şu günlerde dert ettiğim konulardan biri de oğlumun mevsimin ilk gribini bünyeye almış olması.Artık yılların tecrübesinden mi yoksa büyüyen oğlumun hastalıkları daha rahat atlatmasından mı bilmem işi astım nöbetlerine varmadan atlattık.Ev bir haftadır ıhlamur,tarçın,zencefil kokusundan geçilmiyor.Kestane balı çok önceden ısmarlanmıştı,hergün bir kaşık ilaç niyetine içiliyor.Harnup pekmezi yemeklerde ekmeğe eşlik ediyor.Eh Ata'nın tek sıkıntısı şu son sıcak günlerde dışarı çıkamıyor olmak tabii.O yüzden ne versem itiraz etmeden yiyip içiyor.
Bugün gördüm ki çocuklu blogların çoğu da benim durumumda :)
Şimdilik benden bu kadar....Hepinize sağlık ve mutluluk diliyorum.
Ayrıca vatanımıza,milletimize içimize kor gibi düşen acılardan uzak günler diliyorum.

3 yorum :

  1. Buyuk gecmis olsun, Aman annesi kendinede dikkat et sanada gecmesin. Yaz gribi kis giribinde zor gelir bana.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsunn:((
    bende iki haftadır kurtaramadım çocuklar ne yapsınlar:(
    acil şifalar dilerimm..

    YanıtlaSil
  3. Ah deryacığım bizim evede uğradı malum grip:)dikkat etmek lazım bu havalarda.
    Ata büyümüş maşallah büyüdükçe hastalıklarda azalacak erkek çocuğu zor büyüyor eski yorumlara bakarsan sana daha öncede yazmıştım:))
    çok öpüyorum,sağlıklı hafta sonları dilerim canım...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...