8.01.2013

KURUTULMUŞ SEBZELİ BULGUR PİLAVI

SELAM,
Kaç zaman oldu bir yemek tarifi yazmadım.Bunda değişik denemelerim olmamasının payı var tabii.Evde geçirdiğim zamanın azalmasının da etkisi  var.
 BEYPAZARI'ndan kurutulmuş sebzeler ve mis kokulu kuru nane almıştımya onları kullanarak pişirdim.
Tencere içine  göz kararı koyduğunuz zeytinyağının içerisine biraz salça,bir-iki yemek kaşığı kuru sebze ve bir diş sarmısak ekleyin.
Sebzelerin ve sarmısağın aroması yağa karışana kadar kısık ateşte karıştırdıktan sonra bulguru,tuzu ve kaynar suyu ekleyip her zamanki gibi pişirin.Altını söndürmeden biraz önce kuru naneleri de üzerine serpin ki buharıyla nanenin o nefis kokusu pilavınızın ciğerine işlesin...
Kendim yaptım diye söylemiyorum çok güzel oldu:))Deneyin,görün...
SEVGİYLE VE AFİYETLE KALIN..

8 yorum :

  1. Bu saatte bile olsa yerimde yerim yani,doyamam..:))
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. nefis görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum, her saatte yerim gerçekten, çok leziz görünüyor gerçekten, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  4. Derya'cığım özlemişim sesini. Ankara'ya güneşli sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  5. not aldım.
    güzelmiş.
    :)
    ispanyol pilavı var paella.
    o da çok güzel.
    pilav içinde sebzeler.
    netten bakın.
    nefistir.
    :)

    YanıtlaSil
  6. öneriye teşekkürler..paellaya baktım..benim damak zevkime uygun bir pilavmış.safranlı,sebzeli ve deniz ürünlü..denesek mi:))

    YanıtlaSil
  7. dene sona yazarsın. nefis nefis.
    :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...