11.09.2014

Akıllı Telefonunuz Ve ROAMLER İle Para Kazanmak İster misiniz?

roamler türkiye

SELAM;
Geçenlerde blogger davetlerinden biri de Roamler Türkiye uygulaması için geldi.
Daha önce hiç duymamıştım.Biraz inceleme yaptım ve yurtdışında 
çok yaygın olduğunu gördüm.
Aslında bizlerin sürekli yaptığı şeylerden söz ediyorlardı.
Foursquare'de check-in yapıyoruz. İnstagram'da beğendiğimiz mekanları paylaşıyoruz.
Twitter'da yorumlar yazıyoruz.
Üstüne bir de para kazanmak tabii ki isterim diye düşündüm.
Uygulamayı indirip verdikleri aktivasyon kodu ile işe koyuldum.
Açıkçası başlarken bu kadar eğlenceli olacağını düşünmemiştim.
Sayfalarından ve aşağıda paylaşacağım yazılarından 
daha ayrıntılı bilgi edineceksiniz.
Ve sevgili Roamler bana da sizlerle paylaşabilmem için bir aktivasyon kodu verdi.
Böylece sayfamı ziyaret eden herkes beklemeden
aktivasyon kodu olan " oklava " yı yazarak uygulamayı kullanmaya
başlayabilecek.
AppStore ya da GooglePlay'den uygulamayı indirin,
size sorulan aktivasyon koduna " oklava" yazıp görevlere başlayın.
İnternetten araştırın,deneyin,sorularınız olursa seve seve cevap veririm.
Bu arada merak edenler için paralı görevler ikinci seviyede başlıyor.

Şimdi sizi onların tanıtım yazısı ile başbaşa bırakıyorum.
Ayrıca buradan da bilgi alabilirsiniz.

SEVGİYLE VE GEZGİN KALIN.
***
" Roamler Türkiye çok yakında açılıyor! Şimdilik İstanbul, Ankara ve İzmir’de beta test aşamasında olan
uygulamamız daha şimdiden ilgileri üzerine çekti.
 Diğer illerden de başvuruları kabul ediyoruz ve çok yakında Roamler, Türkiye’nin dört bir yanında açılacak.
 Şimdi Roamler nedir ne değildir soruları akıllara geliyorsa hemen açıklık getirmek istiyorum. “Cepten para kazanmanın eğlenceli yolu” mottosuyla yola çıkmış olan uygulamamız Hollanda çıkışlıdır.
 Şu anda İngiltere, Fransa ve Almanya gibi daha birçok ülkede var olan Roamler, kullanıcılarını eğlendirirken onlara para da kazandırıyor.
 Roamler’ı indirip hemen kullanmaya başlamak istediğinizde size bir aktivasyon kodu veriyoruz ve kolayca uygulamaya giriş yapabiliyorsunuz. 
Görevleri yaparken sizden bazen sokağa çıkmanızı istiyor bazen de evde tamamlayabileceğiniz şeyler istiyoruz.  Bizim bütün derdimiz, tasamız sizle birlikte eğlenebilmek. Kullanıcılarımızdan keyifli geri dönüşler aldığımızda mutlu oluyor, onların paylaşmaya değer görüp bizle paylaştıklarını önemsiyoruz.
 Ekibimiz, kullanıcılarımızdan gelen tamamlanmış görevlerin her birine ayrı ayrı vakit ayırıp değerlendiriyor. 
Bu sebepten sanırım, kullanıcılarımızla aramızda güzel bir diyalog geliştirdik. 
Biz Roamler olarak kullanıcılarımızı seviyoruz ve fikirleri bizim için çok değerli."


16 yorum :

  1. Derya,
    Çok güzel bir yazı olmuş. Seni "Roamler" sayesinde tanımaktan ve arkadaş olmaktan çok memnun oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bülent.Ben de aynı şekilde.Bakalım daha kimler bize katılacak :)

      Sil
    2. dayanamayıp ben de başlayacağım galiba çok eğlenceli:))

      Sil
  2. Özençcim kesinlikle çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  3. Bende bir merak :) Du bakayım neymiş, eğlence varsa ben de varım :))

    YanıtlaSil
  4. BEN KATILDIM BİLE HATTA SİZİ ARKADAŞ OLARAK EKLEMEYİDE BECERDİM 4 ROZET ALDIM BİRİSİ TEMBELLİK ROZETİ BOZULMADIM DEĞİL AMA HAA :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama adınızı da yazsaydınız :) Neyse şimdi oturduğunuz yerden yapın görevleri, ikinci seviyede koşturmaca başlıyor.

      Sil
  5. Merhaba. Maalesef Sinop'ta oturuyorum ve uygulama henüz bize uygun değil sanırım. Bazen Neden İstanbul'dan taşınıp daha ufak bir yerde zorlandığıma şaşıyorum bu tür uygulamalar yüzünden ama yine de birçok sebepten ötürü buralardan memnunum. BiZim buralarda da yayılırsa sizlerle de tanışmak için ekleyeceğim mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şu anda tüm Türkiye'de kullanılamıyor maalesef.Dediğiniz gibi umarım oralara da ulaşır.

      Sil
  6. Uygulama Samsung marka telefonuma uyumlu değil, bir çözümü yok mu bunun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Samsung telefon kullanıyorum.Google Play'dan rahatlıkla indirebilirsiniz. https://play.google.com/store/apps/details?id=net.roamler&hl=tr

      Sil
  7. Aktivasyon kodu göndermiyorlar ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  8. Lütfen yardımcı olun davet edebilecek var mı?

    YanıtlaSil
  9. Aktivasyon kodu alamiyorum davet edebilck biri varmi

    YanıtlaSil
  10. İsteyen varsa kod verebilirim, türkiyenin her yerinde yüzlerce görev oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zafer_sar@hotmail.com adresime mesaj gönderin

      Sil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...