30.09.2014

Yaz Biter,Tatil Bitmez


 SELAM ;
Siz de benim gibi yazın çabuk geçtiğini düşünenlerden misiniz ?
Masmavi denizin parlaklığı paylaşılan fotoğraflarda kaldı.
Tatilimizi yaptık, çok da güzeldi ama insan tatile doyamıyor.

Bir de hava soğumaya başlayınca moraller daha çabuk bozuluyor.
Yine de ülkemizin en güzel yönlerinden biri biz Ankara'da üşürken
örneğin Antalya'da şu sıralar hala tatil yapılabiliyor.
Bu nedenle fırsat buldukça kaçılabilecek bir yer Antalya.

Yeri buldun da ne zaman gidelim derseniz
yaklaşan bayram tatili en uygun zaman.

Antalya otellerinin birinde ya da bir tatil köyünde
ailecek bir tatil keyifli olacaktır.
Ben kendime bütçemize göre bir araştırma yaptım.
Örneğin Etstur’daki Antalya otelleri seçeneklerini  inceleyip
bir kaç otel seçtim.
Siz de düşünüp de hala bir seçim yapamadıysanız bir göz atabilirsiniz.
Bu arada şimdiden bayramınızı kutluyorum.


SEVGİYLE ,TATİLDE ve SEVDİKLERİNİZLE KALIN... "






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...