30.09.2013

SENDEN ÖNCE BEN-JOJO MAYES

SELAMLAR...
Boş zamanlarda değil her zaman okumalı insan.
Bir kitabı alıp eve gelene kadar sabırsızlanmanın ne demek olduğunu
ancak bir kitapsever anlayabilir.
"Senden Önce Ben"  yorumları okuyup almaya karar verdiğim kitaplardan biri.
Ne yalan söyleyeyim,yorumlara bakınca tamamen bir aşk romanı olduğunu düşünmüştüm.
Okuduktan sonra anladım ki
içinde aşk olan bambaşka bir kitapmış.
Tüm duygularınızı,düşüncelerinizi,insanlığınızı,sahip olduklarınızı,ertelediklerinizi
gözden geçirmeniz gerekecek.
Dertleriniz gerçekten de o kadar büyük mü???
Engeller aşka  engel mi??
Peki vazgeçebilecek kadar çok sevmek mümkün mü?
Belki bir çok yorumda siz de okudunuz.
Merak ediyorsanız  evet  kitabın son kısmı burnunuzun direğini sızlatıyor.
Ağlamaksa sulugözlülüğünüzün sınırlarına bağlı...
Ben çok ipucu vermeyi sevmiyorum.
Sadece okursanız pişman olmazsınız diyorum.
**
SEVGİYLE VE KİTAPLA KALIN..
***
Bu arada daha güncel paylaşımlar için twitter adresim @sihirlioklava


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...