8.11.2013

Brownie

Merhaba...
Bizim evde Ata tarafından sürekli sorulan bir soru vardır ;
" tatlı bir şeyler var mı? "
Bugün sevgili  Devletşah'ın brownie tarifini denedim.
Beğenilince bloğumda da yer vermek istedim.
  • 160 gram bitter çikolata
  • 110 gram tereyağ
  • 1 su bardağı şeker
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 3 adet yumurta
  • 3/4 su bardağı un
  • 1 paket vanilya
  • İsteğe göre ceviz içi ve damla çikolata 
  • Kabartma tozu kullanılmayacak.
Çikolataları ufak parçalara bölün , yağı da ekleyip benmari usulü eritin.
Çikolata iyice eridikten sonra oda sıcaklığına gelmesini bekleyin
Sonra şeker ve kakaoyu ilave edip çırpın.
Burada Devletşah bilek gücünü önermiş ama ben mikserle çırptım.
Yumurtaları da tek tek ekleyip çırpmaya devam edin.
En son un,vanilya,ceviz içi ve damla çikolatayı ekleyin.
Unu ekledikten sonra çırpıcı ile karıştırabilirsiniz.
175 derecede 25-30 dakika kadar pişirin.
Pişip pişmediğini kontrol etmek için kürdanı batırdığınızda 
browni kürdana yapışmış durumda çıkmalı.
Fırınınıza göre pişme süresini ayarlayabilirsiniz.
Ben denedim ve sonuçtan memnun kaldım.
Szilere de şimdiden afiyet olsun.
SEVGİYLE VE TATLI KALIN...


1 yorum :

  1. Merhaba :) Nefis gözüyor. Çok hoş bir bloğunuz var. Takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...