13.06.2014

İdeal Havaalanı Nasıl Olmalı ?

havalanı

SELAM ,
Uçaklar sayesinde gideceğimiz yere çok daha çabuk ulaşıyoruz.
Ama çoğu zaman havaalanlarında uçuştan bile daha uzun zaman geçiriyoruz.
Bu nedenle de  beklentimizin yüksek olması normal.
Gördüğüm alanlar arasında en fazla beğendiğim Münih Havaalanı'ndan
örnek vermek istiyorum.

Ben yolu düşecekler ve merak edenler için yazacağım.
Ama yorum kısmında sizlerin de bu konudaki fikirlerini öğrenmek isterim.
Daha görmediğimiz çoooook yer var.
Münih Havaalanı'nda insana konfor sunan bir çok uygulama vardı.
O yüzden Münih özelinde anlatmak istiyorum.
*
münih havaalanı

*
Örneğin Lufthansa 'nın bekleme alanında sunduğu hizmeti çok beğenmiştim.
Çeşit çeşit çay , kahve , gazete ve dergiler ücretsiz olarak veriliyordu.
Suyun bile ateş pahasına satıldığı havaalanlarında
sıcacık bir kahveyi ücretsiz olarak içmek ayrı bir keyifli oluyor.
*
münih airport

*
İlk kez rastladığım ve harika bir buluş diyebileceğim uyku kabinleri.
İçerisinde bir yatak olan,iki yatak genişliğinde bir kabin.
Küçük bir masa düşünün ,üzerinde tabletiniz var.
İnternet bağlantısı ve priz olduğu için rahatsınız.
Kredi kartı ile ödemesini gerçekleştirip
uzun uçuş aralarında dinlenebilirsiniz.
Fotoğraf çekmeyi unutmuştum ,
 netten aldığım fotoğrafı ekliyorum.
Bu arada İstanbul'daki 3.havaalanında da
bu uyku kabinlerinden olacakmış.
*
münih havaalanı

*
Bir diğer ayrıcalık tütün maddesi tüketenler için.
Elbette sigara kullanmayanlar , pasaport kontrolünden geçtikten sonra
bir tiryakinin zor saatlerinin başladığını bilmez.
İşte Münih'te bu da düşünülmüş.
Çeşitli yerlere sigara içme kabinleri yerleştirilmiş.
Ben bunlara gaz odası diye isim koydum.
Her ne kadar içinde havalandırması olsa da dışardan görüntüsü
bu şekilde oluyor.
Tabii ki hiç içilmese de böyle dertler olmasa keşke.

Ayrıca bekleme koltukları da konforlu ve rahattı.
Tuvaletler temizdi.Yürüme bantları yeterince uzun mesafeyi kapsıyordu.
Kısaca bu özellikleri ile ideale yakın bir alandı.
Eşimin görüp anlattığı kadarıyla Dubai Havaalanı da bu özellikleri taşıyormuş.
En üstteki fotoğraf ta oradan.
Sizin de farklı tecrübeleriniz varsa öğrenmek isterim.

SEVGİYLE KALIN...

2 yorum :

  1. Münih'ten herhangi bir yere uçmak isterdim ben o zaman :) hava alanları cafeler dışında bana hç bir tarafı konforlu gelen yerler değil. Uçmayı çok seviyorum belki de hemen uçmak istiyorumdur ondan keyifli gelmiyordur beklemek bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok mu yolculuk yapıyorsunuz yaa ne güzeeel :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...