4.06.2014

Momondo Seyahat Blogları Yarışması'ndayım

SELAM;
Kış boyu yeme içme derdine dalıp yaz geldiğinde yollara düşüyorum.
Gezip gördüklerimi de bloğumda paylaşmayı seviyorum.
Bu yıl da Momondo beni seyahat blogları yarışması'nda adaylar arasına seçmiş.
Geçen yıl yaklaşık 100 blog arasında yapılan oylamada 8. sıraya yerleşmeyi başarmıştım.
Yarıştığım adayların çoğu benim de takip ettiğim bloglardı.
Bu yıl da geçen yıl olduğu gibi desteklerinizi bekliyorum.

Gezi yazılarımı beğeniyorsanız 
linki tıklayıp Sihirlioklava'ya oy verirseniz çok sevinirim.
Oylama tamamlandığında açılan pencereye emailinizi 
yazarsanız IPAD çekilişine de katılmış olursunuz.

SEVGİYLE KALIN....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...