7.04.2009

BLOG ÖDÜLÜ

Merhabalar....Sevgili arkadaşlarım Esra, Nur,Gelincikmutfak, Haroşa, Filiz, Dünbugün, Güneş, İnci, Sihirlilezzetleri ,Yelda,Çınar ,Hamarat2,Womanworld,Birfincanacıkahve,Lezzetlimutfak ve Efsun blogumu bu ödüle layık görmüşler..Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum .Çok mutlu oldum.

Benim de bu ödül için arkadaşlarımdan seçim yapmam gerekiyor.Ama daha önce böyle bir ödülde adını unuttuğum arkadaşlarım olmuştu ve sonradan çok üzülmüştüm..

O yüzden hergün takip ettiğim burdaki ve blogcudaki arkadaşlarıma bu ödülü gönderiyorum..sevgiler...

27 yorum :

  1. canim benimde sana odulum vardi
    not birakmamismiyim acaba dedim
    sevgiler ....

    YanıtlaSil
  2. Sağol Derya,bende bugün bu ödülü bir arkadaşımdan (anka) aldım,kime versem diye kara kara düşünüyorum,şimdi birine versem diğer arkadaşlarım rencide olabilir çok korkuyorum inan...:))
    Sen toptan herkese dağıtmışsın bravo..:)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim arkadaşım. Başarılarının devamını diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bende haber vermeye geldim
    Bende burda tekrar ödüllendim
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. ÖDÜL İÇİN TEBRİKLER GÜZEL ARKADAŞIM...

    YanıtlaSil
  6. TEBRİKLER BENİM ÖDÜL ALMAM İÇİN 1FIRIN EKMEK YEMEM LAZIM :D

    YanıtlaSil
  7. seni mimledim hayatim sayfama ugrarmisin

    YanıtlaSil
  8. Ödülümü kabul ettiğin için çok teşekkürler
    Sevgiler
    Tebrikler

    YanıtlaSil
  9. Bende seni bu ödüle layık görenlerdenim,alırsan mutlu olurum,sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. canım tebrik ederim ,bu arada verdiğin bilgi için teşekkürler dün gece o kadar çok uğraşmıştım ki orası hiç aklıma gelmedi :)sağol...

    YanıtlaSil
  11. tebrik ederim canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. YASAMİNKİYİSİNDAN7/4/09 13:49

    CANIM TEBRİK EDERİM SENİ.ÖDÜLÜNDEN DOLAYI İYİ HAFTALAR SEVGİLER CANIM..

    YanıtlaSil
  13. Kutlarım arkadaşım. Daha nicelerine inşallah... Sevgiler....

    YanıtlaSil
  14. tebrik ediyorum canım.hep böyle güzel mutluluklar yaşarsın umarım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Tebrik ederim canım.

    YanıtlaSil
  16. hayırlı olsun canım benimde süprizim var sana:)

    YanıtlaSil
  17. bir ödülde benden canım :))sevgiler

    YanıtlaSil
  18. ödülünüz hayırlı olsun tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  19. ödülünüz hayırlı olsun tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  20. sıkıntılardan uzak,huzurun gölgesinde geçireceğiniz günlerin ömrünüze yayılması,ömürlerinizin bereketli,kazançlarınızın karlı,sevinçlerinizin daim olması dileğiyle hayırlı cumalar diliyorum
    www.sarmasikgullerim.blogcu.com

    YanıtlaSil
  21. canım ödülünü ktlarım..

    YanıtlaSil
  22. Bir ödül de benden, ellerinize sağlık.Siteme uğrayıp ödülünüzü alın:))

    YanıtlaSil
  23. Böyle bir site yapıp,ödül almamak mümkün mü:))Tebrik ederimm..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...