23.11.2012

DÖRTYÜZKIRKDÖRT-444

SELAM;
Daha önce sözünü etmiştim..Ailecek tiyatro oyununa gittik diye.Hem de 3 kuşak birden.Biz 38likler karı-koca,11lik oğlumuz,65lik annem...
Özellikle arayıp tarayıp hepimize hitap eden bir oyun bulmaya çalıştım.
Ankara festivali için gelen ALTIDAN  SONRA Tiyatrosu'na ait 444 adlı bir oyun.Olaylar bir çağrı merkezinin gece vardiyasında geçiyor.Ve öyle beklenmedik bir sonuçla bağlanıyor ki ...
Hepimiz oyundan çok zevk aldık.Bir de en önden seyretmenin keyfi de vardı.Şiddetle tavsiye ederim.Şu benim hastalığım olmasa birkaç oyun daha seyredecektik ama ne yazık ki yerler dolmuş...
Daha çok gidebilmeli aslında...İnsan tüm stresinden arınıyor.Kafası rahatlıyor...
Gerçi stres bir mi???.Bugün benim için stresin,öfkenin en üst seviyede olduğu bir gündü.Sanki insanlar özellikle damarıma bastılar...
Çok üzüldüm sıkıldım ama sonra düşündüm ki onların benim kocaman dünyamı göremeyecek kadar sığ bir dünyaları var...Hani bana 'çok sığ bakıyorsun 'diyen adam var ya bugün O'na bu lafım....
SIĞ bir kızın bloğunu okuyorsun 'geniş görüşlü adam'
Neyse şimdilik kaçtım...
HOŞ kalın..


1 yorum :

  1. merhaba arkadasım siteni bir ziyaret edip bende sana burdan yeniden merhaba demek istedim, bundan sonra yeniden görüşmek üzere, iyi akşamlar...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...