13.11.2012

'SAMSUNG MV900F' BEN ÇOOOK BEĞENDİM


Merhabalar…..
Bloğum benim gözbebeğim.Buradaki her yazı için çok fazla özen gösteriyorum.Özellikle de fotoğraflar en can alıcı konu.Fotoğrafını beğenmediğim için yayınlamadığım öyle çok yazım var ki…
Herşeyden önce gezip gördüğün yerlerin  güzelliğini etkilendiğin şekliyle aktarabilmek ve saklayabilmek öyle önemli ki….
İşte bu yüzden epeydir yeni bir fotoğraf makinesi arayışına girdim.Veeee dün akşam bu güzelliğe rastladım…
Henüz vatana giriş  yapmayan Samsung’un smart fotoğraf makinesi..Burada tek tek özelliklerini yazmayacağım.En büyük özelliği wi-fi bağlantısıyla çektiğiniz fotoğrafları düzenleyerek anında paylaşabilmenizi sağlıyor.Diğer bir sürü,bir sürü özelliğine Samsung’un sitesinden rahatlıkla ulaşabilirsiniz.Ben başka bir ülkenin alışveriş sitesinde görüp keşfettim.Büyülendim.O yüzden hemen gelip sizlerle paylaşmaya karar verdim.Samsung ta bana bir teşekkür maili atar belkiJ
Henüz ben geçen yıl  aldığım cep telefonunun eskidiğine eşimi ikna edip te en akıllı telefonlardan alamamışken şimdi de bu alımlı ve akıllı makine düştü aklımaJ
Hain planlar yapmalıyım…..Bugün kaç mağazayı aradım,fiyat bilgisi yok,net bir geliş tarihi yok….
Düşün DERYA düşün…….
SEVGİYLE VE NET KALIN…….

******
EK:Makineyi aldık...Ayrıntılar için

3 yorum :

  1. Benim gönlümde yatan aslan da Canon G11. İstersen ona bir bakıştır.

    YanıtlaSil
  2. hemen şimdi bakacağım ...teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. hemen şimdi bakacağım ...teşekkürler

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...