19.02.2013

ÇAY,GÖZLEME,VİŞNE REÇELİ VE MUTLULUK...

MERHABALAR,
İşyerindeyken böyle soğuk,puslu ve gri havalarda kızlarla "şimdi evde olacaksın,uzatıp ayaklarını sıcacık çayla keyif yapacaksın" diye konuşurduk.Sonra masamıza döner işimize devam ederdik.
İşte bugün soğuk bir Ankara gününde aynen böyle keyif yapıyorum...Tembellik hallerindeyim yani.Kah internette dolaşıyorum,kah televizyona göz atıyorum.Sıkılınca kitabımı okumaya devam ediyorum.Uzun uzun esneyip uyku moduna geçiyorum.
Kısacası;bugün 'ruhuma' yatırım yapıyorum...Sessiz,dertsiz,koşuşturmasız birgün..
Mutluyum...
SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...

5 yorum :

  1. Oooh önce afiyet olsun sonra da sefanız bol olsun :)) zira büyük ihtiyaç ruha yapılan yatırım.
    Sevgiler, keyifle...

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir karışım olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Mımm sefanız olsun,ellerine sağlık..Mideniz bayram etmiş..

    YanıtlaSil
  4. Sefan bol keyfin daim olsun bakalım:))

    YanıtlaSil
  5. Ohhh keyfin daim olsun canım benim:)
    Kocaman öpüyorum.
    Afiyet olsun.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...