13.12.2012

BENİM KÜÇÜK AJANDAM

    SELAMLAR....
Yine yoğun bir gün oldu bugün...Gözümün önünde sayılar uçuşuyor...Yaz da yaz,hesapla da hesapla,düşey ara,yatay ara bitmedi..
*****
Sizlerle hafta sonu aldığım mini ajamdamı paylaşmadan günü bitirmek istemedim.
zaman artık dijital günlüklerin devri biliyorum ama yine de çantamda ajandam olmadan dolaşmayı sevmiyorum.
*****
Kimi zaman internette gördüğüm ilginç şeyleri not ediyorum,önerilen bir kitabı örneğin,kimi zaman bir tarifi.
Bazen aklıma bir fikir geliyor,sonra yapılabilecek bir şey.Not etmezsem unutup gidiyorum.
Bir söz,bir şiir....
Bir arkadaş bir cafe öneriyor diyelim,dinliyorum,gidip görmek istiyorum ama sonradan gündelik koşturmaların  içinde adını bile anımsamıyorum.
Bu yüzden birçok iyi fikir de kaybolup gidiyor ne yazık ki...
 İşte o nedenle vazgeçilmezim benim...  
Yanda gördüğünüz ise benim fuardan aldığım bir kitap...
Kendimi bildim bileli okurum.Bir iki kitap olmuştur bir türlü yıldızımın barışmadığı.
Bu kitaba da büyük bir hevesle başladım.
Bir türlü içim ısınmadı.Duygular,zevkler farklıdır,benim duyguma uymadı.
Başladım,bitiremedim.
Eğer ben bu yazarı severek okuyorum,kitaplığın bir köşesinde boynu bükük kalmasın derseniz isteyen birisine gönderebilirim.
Bunun için yapmanız gerekenler ekteki dosyada...:))Değil tabii ki...Kitap okumak aşktır.Öyle beni takip edin,orada ekleyin,burada çıkarın demeyeceğim.Bloğunuz bile olmayabilir.Yeter ki pazartesiye kadar isteyin...
SEVGİYLE VE KİTAPLARLA KALIN...



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...